וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה, אביב או אמא: עם מי אייל גולן יתפייס קודם?

6.9.2019 / 6:01

למרות הכחשות וטענות הפוכות, קראתם בוואלה! סלבס כבר מזמן עם קצר בתקשורת בין הזמר האהוב לכמה מהאנשים שהקיפו אותו. בין מנהלו האישי לאמו, רונית גולן, אתם מוזמנים להביע את דעתכם ולהצביע עם מי לדעתכם אייל גולן יעשה שלום, עכשיו

אייל גולן מפתיע את דניאל גרינברג ביום הולדת (צילום: ניר פקין)

אביב גפן שר פעם על כך ש"בואו נצעד לחלום", על התקווה לשלום ושלווה? אז זהו, שעל פי גורמם בסביבתו של הנמסיס שלו, אייל גולן, נדמה שהפיוס קודם כל מגיע מבפנים. אחרי שוואלה! סלבס חשפה בפניכם כבר לפני כמה שבועות על הצעדים שהוא עושה להידוק היחסים עם הבת הזוג שלו, דניאל גרינברג במקביל לכך שקשרים שלו עם כמה מהאנשים הקרובים אליו עד כה - בהם אמו, רונית גולן ומנהלו האישי בני פרץ - התרופפו, אולי הגיע הזמן להביע תקווה לאחווה מחודשת בין הזמר האהוב לסביבתו.

רכלו על אייל גולן באינסטגרם

חבריו (או לפחות כאלה לשעבר) של הזמיר יודעים שימים יגידו מה צופן עתידו המשותף של אייל עם ארוסתו הטרייה דניאל - אז למרות שעשה סולחה עם החברה הטובה, אופירה אסייג, שהודתה שהשניים לא בדיוק מתקשרים בתקופה האחרונה, נראה שעם אמו ואחותו - היחסים פחות חמים וקרובים.

אפשר רק לקוות שהכל יהיה טוב ואיפה לעזאזל מירי מסיקה כשצריך אותה? בהחלט לכן וואלה! סלבס מעמידה בפניכם את האופציה לחשוב, לשיר ולנסות לנחש, עם מי אייל גולן יעשה "שולם שולם לעולם" קודם. האם זה יהיה מנהלו הקרוב, אולי דווקא עם אמו, עם החצי הטלוויזיוני השני של ברקו או למרבה ההפתעה, דווקא עם ה"מתחרה" מהמסך, גפן? הצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully