וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז שפרשה מהאח הגדול: לין אלפי ורוי רייניש נפגשו

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 16:26

לין אלפי ורוי רייניש הכירו בעונה הנוכחית של האח הגדול ובמהרה החלו לפתח זוגיות הפכפכה. מאז שהודח רבים תהו מה יעלה בגורל הזוגיות, וכעת נראה שיש תשובה לשאלה. וואלה! סלבס רומנטית

הקעקוע של רוי רייניש ולין אלפי. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
הקעקוע. במקום עוד מכונות של מלחמה/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
לין אלפי ורוי רייניש. אינסטגרם, צילום מסך
הכל פתוח. רייניש ואלפי/צילום מסך, אינסטגרם

מתמודדי "האח הגדול" לין אלפי ורוי רייניש הכירו זה את זו במסגרת התכנית, ובמהרה החלו לפתח זוגיות שהספיקה לדעת לא מעט עליות ומורדות עד ההדחה המהירה של רייניש מהבית. מאז עלו לא מעט שאלות בנוגע למה יקרה כשגם לין תצא, בעיקר לאור הראיונות המבלבלים שרוי העניק בנושא.

היום (ג') השניים הגיעו יחדיו למכון הקעקועים של מור, אשתו של בן שעדיין נמצא בבית האח, כדי לעשות ביחד קעקוע משותף. הם בחרו לקעקע על עצמם תות, כשהסיבה לכך היא שזה היה הכינוי שלהם אחד לשנייה בזמן שהיו בבית האח הגדול. בהחלט לא צעד שהם יתחרטו עליהם בהמשך או משהו...

המפגש הראשוני בין השניים מחוץ לכותלי בית האח התרחש אתמול (ב') כשהם נפגשו סוף סוף מאז הפרישה של ליןואפילו העלו סלפי מתוק מהמפגש המרגש. כשאלפי נשאלה על ידי העוקבים על המפגש במסגרת סשן שאלות-תשובות שעשתה בעמוד האינסטגרם שלה, היא ענתה: "רוי בא אלינו הביתה עם בקבוק יין להורים שלי וכולנו ראינו ביחד את פרק הפרישה". לא נשמע מאוד רומנטי, אבל אם לוקחים בחשבון את השיר שהיא שמה על רקע השאלה הזו, כנראה שאכן הכל עוד פתוח.

לין אלפי מתקעקעת. אינסטגרם, צילום מסך
לין אלפי מתקעקעת/צילום מסך, אינסטגרם
רוי רייניש מתקעקע. אינסטגרם, צילום מסך
רוי רייניש מתקעקע/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך לין ענתה על שאלות נוספות שעניינו את העוקבים, כמו סצינת המקלחת המפורסמת מול סתיו שעוררה לא מעט סערות בקרב צופי האח הגדול, עליה ענתה: "הבית והלחץ מוציא ממך דברים אחרים. מצטערת שנגררתי לזה". בנוגע לשאלה האם היא מתחרטת שנכנסה לאח הגדול היא ענתה: "ממש לא מתחרטת. זו חוויה ענקית בשביל ילדה בגילי ובמיוחד אחרי מה שעברתי. נהנתי מכל רגע". והאם להערות בנוגע למשקלה ולאוכל היה קשר ליציאה שלה? על כך היא ענתה: "ההערות סביב האוכל היו עניין מרכזי בהרגשה הכללית שלי. וכמובן שהגעגועים הביתה ולאלה שברו אותי".

וואלה! סלבס פגשה פעם את ההורים של בן הזוג שלה, אבל סיימה את בקבוק היין שתכננה להביא עוד לפני שהיא יצאה מהבית.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully