וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כועסים ומאוכזבים מאוד": המשפחה של יובל מעתוק נגד האח הגדול

13.7.2023 / 9:53

משפחתה של הדיירת יובל מעתוק עולה למתקפה מול הפקת התכנית והעריכה שלה, בטענה לעריכה מגמתית שנותנת במה למספר דיירים מצומצם בלבד, ולא משקפת את מה שבאמת קורה בבית במהלך היום. וואלה! סלבס תיבת תלונות

@yuvalmatook טיפ מספר 2- לא להיות חנג'ה ? אנחנו מריחים סאונד חדש, או שזה מהטיגונים?! #יובלמעתוק #האחהגדול #bigbrother #פוריו ♬ צליל מקורי - Yuval_maatook

המשפחות של הדיירים באח הגדול דואגות לא רק להרים להם מסוקים או לצעוק להם מ"גבעת הצעקות" המפורסמת (ואולי כדאי שישקיעו היטב במערכות הכריזה שלהם, בהתחשב ביכולת הקשב והשמיעה של המתמודדים בעונה הזו...), אלא גם מתפעלות חמ"לים שלמים של תמיכה ברשתות החברתיות, עם מעורבות גבוהה מאוד, אולי מאשר בכל עונה אחרת ששודרה עד כה.

אחרי שהמשפחות של גל קספרס, שניר וספיר בורגיל וגם של סתיו קצין נתנו את דעתם ויצאו להגנת הקרוב אליהם בבית האח, כעת גם משפחתה של יובל מעתוק מצטרפת, ויוצאת במתקפה חריפה כנגד הפקת התכנית והעריכה שלה.

כרמל מעתוק, אחיה של יובל, פרסם אתמול (ד') לאחר שידור הפרק סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו תקף את התכנית על כך שאחותו לא מקבלת מספיק זמן מסך במשדר הראשי, למרות המעורבות הגבוהה שלה בבית שמתבטאת בשידור של ערוץ 26: "האם מישהו שלא רואה את הלייב 26 כל היום, ראה אותה בשידור ברשת 13 חוץ מ-3 דקות בממוצע מתחילת התכנית?" והוסיף, "אנחנו המשפחה, החברה וכל קרוביה, כועסים ומאוכזבים מאוד! חבל שהאח הגדול לא בוחר להראות גם צדדים יפים, חברות טובה, כבוד בין בני אדם (ויעידו על כך כל מי שהודח עד כה מהעונה)".

אחיה של יובל מעתוק נגד הפקת האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
עלה למתקפה/צילום מסך, אינסטגרם

האח המשיך להביע את אכזבתו מהתכנית והביע תחושה, שרבים מזדהים איתה ברשת, כי עריכת התכנית נותנת מקום למספר בודד של דיירים, ולדיירת אחת במיוחד: "חבל שהאח הגדול בוחר להראות את מי שיצר 'זוגיות בתכנית' או התבודדות שנוצרה מ'חרם', ריבים, השתלטות על מטבח, בכיינות על כל דבר וכל מה שגרם לאנשים בעונות הקודמות להגיד רחוק בתכנית". עוד הוסיף: "עצוב לי ולמשפחתי ולכל קרוביה של יובל מעתוק על כך שבוחרים במודע לא לשדר את מה שהיא מראה בבית, את מי שהיא באמת, מתמודדת בתכנית שלא משחקת משהו שהיא לא".

וואלה! סלבס חשבה פעם להכנס לאח הגדול, אבל ויתרה אחרי שהבינה שלא תצליח להכריח בויכוח אם עדיף אוכל או סיגריות.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully