וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכל אדם יש את צורת ההתבטאות הייחודית לו": אמא של שניר יוצאת להגנתו

9.7.2023 / 9:50

אחרי שההתבטאות החריפה של שניר כנגד סתיו הסעירה את הרשת, אמא שלו יצאה להגנתו ברשתות החברתיות וטוענת: "אני אישית לא ראיתי ריב אחד שלו שלא היה מוצדק". וואלה! סלבס אובייקטיבית

במהלך סוף השבוע הרשת סערה אחרי (עוד) ויכוח מכוער בבית "האח הגדול", אחרי שהדייר שניר בורגיל תקף את סתיו במילים קשות ואלימות ("בא לי לבעוט בראש של סתיו המזד***ת הזו"), עליהן קיבל נזיפה של לפני אזהרה, שזה, במילים אחרות, עוד המצאה חדשה מבית היוצר של הפקת התכנית להשאיר אדם בבית על אף התנהגות אלימה או תוקפנית (ע"ע נתנאל בעונה הקודמת).

מי שיצאה להגנתו של שניר היא אמא שלו, סיגל בורגיל, שבפוסט ארוך שפירסמה בעמוד האינסטגרם שלה התייצבה לצד בנה וכתבה: "לכל בן אדם יש את צורת ההתבטאות הייחודית לו. הדרך שבה בן אדם אומר את הדברים, היא לא באמת מה שקובעת כמה הוא טוב. כי לפעמים יש אנשים שמבינים רק בצורה מסיימת, או שסתם "קופץ הקוף" ולא באמת שולטים בדרך שבה נאמרים הדברים". בהחלט צורת התבטאות מעניינת.

אמו של שניר המשיכה בקו ההגנה והוסיפה: "אנשים שלא מכירים את שניר רואים אותו רק רב וצועק אבל לא מנסים להבין למה, כי זה לא מעניין אותכם, העיקר שיש על מי לצאת. אם תנסו להבין למה הוא כל הזמן מתפוצץ, מה עומד מאחורי זה, מבטיחה לכם שתשנו את דעתכם. הוא מצפה שכולם יכבדו בצורה שהוא מכבד, ושלכולם יהיה את הערכים שהוא בא איתם מהבית, וכשזה לא קורה הוא מתעצבן".

האם, המאוד לא אובייקטיבית מסיבה מובנת כמובן, המשיכה להגן על בנה ועל הדרך שלו בבית האח, שלא פעם נתפסת בעיני הקהל כאגרסיבית במיוחד: "זאת הבעיה הכי גדולה שלו, האכזבה מאנשים, ואני רואה אותו מתמודד איתה הרבה בבית, אבל יש רגעים שהוא לא מצליח ומתפוצץ. יכול להיות שבמהלך הריבים הוא מגזים ואומר מילים לא מכבדות, הוא יודע אחר כך גם לבקש עליהם סליחה. אני אישית לא ראיתי ריב אחד שלו שלא היה מוצדק. תמיד עומד מאחורי דעותיו ודבק באמת שלו, גם אם היא לא נעימה לשמוע".

בנוסף, האשימה את הקהלים היוצאים נגד בנה ברשתות: "יש אנשים שזכו להכיר את שניר באמת, ותמיד יאהבו אותו ויתמכו בו, גם אם הם לא מראים את זה בפוסטים. הרי כל מי שמגיב בפוסטים ומראה תמיכה בשניר קופצים עליהם בריונים בתגובות שיורדים לפסים אישיים. אולי שניר טיפה קולני, אבל התומכים שלו הם מים שקטים שחודרים עמוק. אנשים חכמים לא מתרגשים מאנשים קטנים".

וואלה! סלבס יצאה פעם מהכלים, כלומר, לאלו שהצטברו לה בסלון אחרי עוד סופ"ש של אכילה רגשית מול הטלוויזיה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully