וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסצינה הקשה במקלחת: המשפחה של סתיו קצין מגיבה

11.7.2023 / 14:02

אחרי הסצינה הקשה ששודרה בתכנית האחרונה של "האח הגדול", במהלכה מנעו הדיירות מסתיו להכנס בתורה למקלחת, המשפחה של המתמודדת עולה להתקפה. וואלה! סלבס חמומת מוח

@bigbr0theril אני בשוק מהרוע פה,זה כבר נטו לעשות דווקא,לאן הגענו שאישה בת 33 צריכה להתחנן ולשבת בצד ולבכות #פוריו #האחהגדול #האחהגדול2023 #סתיוקצין #ספירבורגיל ♬ original sound - האח הגדול

בתכנית האחרונה של "האח הגדול" שודרה סצינה קשה במיוחד, במהלכה מנעו הדיירות את כניסתה של סתיו למקלחת בתורה, ולאחר מכן גם במריבה מכוערת על התור לפן לשיער. אין ספק שההתנהלות של הברבי האנושית יכולה לשגע פילים, אבל רוב הצופים חשו, ובצדק, שנחצה כאן קו קשוח במיוחד בהתנהלות מולה.

הרשתות החברתיות התמלאו במהרה בפוסטים כנגד המעשה המכוער של הדיירות, אל מול אלו שטענו כי ההתנהגות שלה עצמה היא זו שהובילה אותן לחציית הגבול. מי שעוד יצאו להגנת סתיו היו כמובן משפחתה וחבריה, שמפעילים את עמוד האינסטגרם שלה.

בסטורי שעלה אתמול (ב') לעמוד האינסטגרם של הדיירת נכתב על ידי המשפחה: "לכל הטוענים שסתיו מביאה על עצמה את החרם. גם אם יש לך מיליון סיבות לא לאהוב מישהו, חרם לעולם לא יהווה פתרון. אין הצדקה להתנהגות הזו אלא אם אתה חי בבית האסורים ולא בבית האח הגדול", והוסיפו: "לבזות, להשפיל ולנדות מתחרה שלך זו לא הדרך להתחרות ובטח לא הדרך לנצח. זו דרך עקומה ומכוערת מאוד לנסות להפיל מתחרה חזק לכדי וויתור על מקומו".

המשפחה של סתיו קצין מגיבה. אינסטגרם, צילום מסך
חרם או שהביאה את זה על עצמה?/צילום מסך, אינסטגרם
המשפחה של סתיו מגיבה. אינסטגרם, צילום מסך
תגובתה של המשפחה של סתיו/צילום מסך, אינסטגרם

המשפחה פנתה לקהל העוקבים ושאלה לדעתם, כשלצד התגובות התומכות היו מי שלא ויתרו על הוכחת התנהגותה של סתיו במריבות אל מול הדיירים. באחת התגובות, אותה המשפחה בחרה לעלות, נכתב: "סורי אבל סתיו מביאה את זה אליה. אתם לא תגידו את זה כי אתם קרובים אליה, אבל כן היא מתנהגת לא סבבה".

מפעילי העמוד של סתיו בחרו להגיב לכך וטענו: "זו לא דעה אישית, זה הלך הדברים בחברה בה אנו חיים. זה שבן אדם לא בא לך בטוב גם אלף פעם, זה לא מצדיק חרם. לאף אחד לא מגיע שיבזו אותו, ישפילו אותו וינדו אותו". בהמשך, בסטורי נפרד, הוסיפה המשפחה: "חרם ואלימות זו התנהגות שפלה וזו דעת הרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully