וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה של גל קספרס: "אני ואחיי הקטנים סופגים קללות והשפלות"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 16:47

עמית, בתה בת ה-18 של מתמודדת האח הגדול, העלתה פוסט חשוף וסיפרה על הבריונות שבני המשפחה חווים מצופים שזועמים על האם. וואלה! סלבס די כבר

גל קספרס האח הגדול. מיכאל טומרקין,
מה שמחכה לך בחוץ. גל קספרס/מיכאל טומרקין

מתמודדי ריאליטי מקבלים שפע של תמיכה, אבל מהצד השני נמצאת שנאה ברבדים עמוקים במיוחד מצד אנשים זרים, שפורקים את זעמם ברשתות החברתיות. במקרה של דיירי האח הגדול, הם עצמם לא נחשפים לזה בבית המצולם ובני המשפחה שנשארים בחוץ הם אלה שצריכים לספוג את הרעל.

היום (ד') שיתפה עמית, בתה של גל קספרס, את מה שעובר עליה ועל משפחתה בימים האחרונים.
"אימא שלי בהחלט אמיצה בחרה להכנס לאח הגדול. "בשבועיים האחרונים אני ואחיי הקטנים סופגים קללות, השפלות ואיומים ברשתות החברתיות הצורה יומיומית. כשאתם מקללים אותה היא לא רואה את זה, רק אנחנו ואם להיום כנה לנו זה באמת מכאיב וקורע את הלב".

יום הולדת אודליה סוויסה. אור גפן,
לא נחה. אודליה סוויסה/אור גפן

התגובות לפוסט לא איחרו להגיע ואודליה סוויסה, שחלשה על רוב תכניות הריאליטי בישראל, החליטה לחלוק את דעותיה בעמוד של "ישראל בידור": "לא פשוט להיות במקום הזה בכלל עמית היקרה. לא מגיע לכם ואני בטוחה שמאוד קשה לכם לראות את אימא מתנהגת ומדברת לסתיו בצורה משפילה. זה חלק מהמחיר של כניסה לריאליטי כזה".

אחרי שמספר גולשים כתבו לסוויסה שזה לא לעניין להגיב לילדה בצורה כזו, היא השיבה: "באמת שכואב לי על הילדים, הם לא אשמים שאימא שלהם מתנהגת ככה. אז שאימא שלהם תהיה אמיצה גם לצאת מרצונה".

וואלה! סלבס שקלה גם כן לצאת מהבית, אבל אז נזכרה שזה בדמי מפתח והיא תמות בדירה הזו.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully