וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב ההכחשות: "הנסיך הארי ומייגן מרקל מאוהבים מתמיד"

11.7.2023 / 10:11

אחרי דיווחים נרחבים על משבר עמוק שפקד את בני הזוג וכלל התייעצות עם עורכי דין לענייני גירושים, מקורבים לשניים מכחישים הכל. מה קורה שם? וואלה! סלבס מותשת

הנסיך הארי מייגן מרקל. GettyImages, GettyImages
באו להתיש. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, GettyImages

הימים האחרונים היו סוערים במיוחד בגזרת הנסיך הארי ומייגן מרקל, שני אנשים שרגילים לייצר סקנדלים בקצב מסחרר.

אחרי דיווחים נרחבים אודות משבר זוגי שהגיע להתייעצות עם עורכי דין לענייני גירושים, מקורבים לבני הזוג סיפרו לאתרי רכילות מעבר לים שההפך הוא הנכון והם בשיא שלהם.

"הארי ומייגן מאוהבים מתמיד. הם רואים את הדיווחים על גירושים וצוחקים". קארל לרסן, חבר של אביה של מרקל, כתב בסטורי "אל תאמינו לתקשורת, הם אוהבים אחד את השניה ומאושרים מאוד יחד". הרי ידוע שגברים מאושרים עוברים לגור בבית מלון שנמצא מרחק של שעתיים מהבית.

מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
מאוהבים אומרים לכם!/רויטרס

הבעיות בין בני הזוג התחילו אחרי הקריסה של עסקת הענק שחתמו עם ספוטיפיי. הביוגרף המלכותי תום באוור סיפר למגזין OK! שפירוק העסקה הוביל לדבר נוסף: חשבון נפש. "מייגן הבינה שהם הלכו רחוק מדי עם המתקפות על משפחת המלוכה. היא יודעת שזה יותר מדי, אבל הם לא מצליחים לצאת מהסיטואציה הנוכחית ואי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור".

אבל מה אתם יודעים, גם כאן האידאולוגיה זזה הצידה עבור חופן דולרים. רשת סקיי ניוז דיווחה שהארי שוקל למכור את הזכויות לספרו הסנסציוני, כדי שיהפוך לסרט. "נכון שמדובר ברב מכר, אבל הוא לא תרם לפופולריות של בני הזוג. הרבה אנשים קנו את הספר כדי לערוך קריאת שנאה".

וואלה! סלבס הסתכסכה עם בן אחותה ומכרה את הסיפור לערוץ ויוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully