וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייגן מרקל הבינה שהיא חייבת לעזוב את הארי כדי להציל את עצמה"

10.7.2023 / 9:15

מקורביה של מרקל ייעצו לה לעזוב את הנסיך הארי כדי לשקם את הקריירה שלה, והיא החליטה לקחת את העצות בשתי ידיים ולהתרחק ממנו. וואלה! סלבס סי ליסט

הזוג המלכותי הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל בלונדון. 15 באוקטובר 2019. רויטרס
היו ימים. הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

בימים האחרונים אתרי רכילות מעבר לים מתעקשים שמערכת היחסים בין הנסיך הארי למייגן מרקל הגיעה לנקודת האל חזור, ונראה שהזוגיות שלהם לא תחזיק מעמד עוד זמן רב. נראה שרגע השבירה בין השניים הגיע אחרי ביטול חוזה העתק עם ספוטיפיי ומרקל החליטה להתרחק מבעלה.

"אנשי הצוות של מייגן הסבירו שאין לה עתיד אם תישאר נשואה להארי. היא צריכה להתחיל לעבוד על פרוייקטים משלה כדי להתקדם. הסבירו לה שהיא צריכה להציל את הקריירה שלה ולהשיב את האמון שהיה בה. מייגן התערערה מאוד אחרי ביטול העסקה עם ספוטיפיי, זו הייתה קריאת השכמה. היא צריכה לשנות כמה דברים כדי לחזור להיות פופולארית", סיפר מקורב ל-CBN.

הנסיך הארי מייגן מרקל. GettyImages, GettyImages
מלכת הכיתה/GettyImages, GettyImages

מקורב אחר סיפר לתקשורת הבריטית שמרקל החליטה להתרחק מהמותג הזוגי שהיא והארי הקימו, כדי לחזק את עצמה בלבד: "היא מרגישה שהיא תצליח יותר אם תתמקד בפרוייקטים עצמאיים. היא רוצה לחזק את עצמה כמותג והיא מתכננת לעשות את זה באמצעות עיסוק בתשוקות שלה: אופנה, אוכל, וולנס וטיפול נפשי".

למרות רצונה של הגברת לזרוק את בעלה לכלבים כדי לקדם את עצמה, בסקיי ניוז דיווחו שהיא לא צפויה להרוויח מהמהלך: "היא לא תרוויח מזה, לא כלכלית ולא מעמדית. הכוח שלה כרגע טמון בהיותה חצי מהזוג סאסקס".

וואלה! סלבס נטשה את בעלה לטובת קריירה והנה ברוך השם, כולם בלשכה כבר מכירים אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully