וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשפוזים, המאבק והקושי: החודשים האחרונים בחייה של קארין באומן

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 17:14

לאורך השנים בהן התמודדה עם מחלה האנורקסיה, קארין באומן חלקה את הקשיים הרבים דרך אמה, יהודית באומן. הבוקר היא הלכה לעולמה והשאירה מסמך אנושי מצמרר

קארין באומן הלכה לעולמה הבוקר (ג') אחרי מאבק של עשור במחלת האנורקסיה. לאורך השנים בהן הייתה חולה, היא ואמה יהודית חלקו את רגעי הקושי והתקווה ברשתות החברתיות.

יהודית באומן הביאה לעולם שישה ילדים: אורלי, רנה, אנה, סטיב, קארין ונטלי, חלקם היו דוגמנים מצליחים. גם קארין הייתה דוגמנית, אולם כשהייתה בשנות ה-20 שלה, חלתה באנורקסיה קשה ממנה לא החלימה.

בדצמבר 2021, יהודית באומן פרסמה קריאה וביקשה מהציבור לתרום כסף כדי לממן לקארין, שהגיעה למשקל של 24 קילוגרמים, טיפולים. "זה המצב הכי גרוע שהיא הייתה בו אי פעם. היא חשבה לעצמה, בין טיפולים באיכילוב, שהיא נראית בסדר והיא צריכה להוריד עוד. המלחמה שלי מאוד מתישה, מעייפת, מתסכלת. אני מרגישה שאני במלחמת עולם מסוג אחר".

אחרי הקריאה של יהודית, קארין אושפזה בבית החולים כשיהודית ושימי תבורי לצידה, אולם הם התקשו לשמור על אופטימיות. "קארין מוכרת כאחת מסרבניות האשפוז הגדולות. לצערי, היא הייתה מאושפזת במחלקה כ-40 פעמים ליום או יומיים, ואז היתה עוזבת מרצונה .היא לא מוכנה להישאר במחלקה הספציפית הזו. חלומה של קארין הוא להיות במחלקה פרטית שעולה המון כסף. העלויות גבוהות מאוד, ואין בידי לממן אישפוז פרטי בחו"ל", סיפרה יהודית בשיחה עם וואלה! סלבס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

במהלך האשפוז מצבה של קארין התייצב מעט, אולם לפני קצת יותר משנה היא כתבה ליהודית מכתב קורע לב, בו אמרה שהיא רוצה להפסיק את הטיפולים.

"נמאס לי לעשות שיחות, נמאס לי לנסות למצוא פתרונות, נמאס לי לקטר ולדבר כל יום על אותם דברים ושטויות. אימא אני אוהבת אותך מאוד ומכבדת אותך מאוד גם בטוב וגם ברע.

אני רוצה בפעם האחרונה להגיד לך מכל הלב שלי באמת ובכנות אמיתית, שהחלטתי להפסיק סופית לנסות להילחם במחלה. אני לא מסוגלת להילחם יותר ועברתי כבר מספיק קשיים בחיים. אני עוד עוברת מסע של קשיים ומצוקה נפשית".

קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
קארין באומן/צילום מסך, אינסטגרם

בשיחה נוספת עם וואלה! סלבס, סיפרה יהודית שרצתה לאשפז את קארין במוסד טיפולי שמתמחה בהפרעות אכילה בהולנד, אולם הדבר לא הסתייע.

"יש לה אי ספיקת כליות מאוד קשה. בנוסף, יש פער מאוד גדול בין הסכום שאנחנו צריכים לשלם לקליניקה בהולנד לסכום שיש לנו כרגע בקופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully