וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין באומן: "החלטתי להפסיק לנסות להילחם במחלה"

6.4.2022 / 11:46

אחרי מאבק ארוך וממושך במחלת האנורקסיה, באומן החליטה להפסיק לעבור טיפולים וכתבה מכתב קורע לב ליהודית באומן: "עוברת מסע של קשיים ומצוקה נפשית, הגיעה הזמן שנוותר על המלחמות". וואלה! סלבס שברון לב

יהודית באומן שימי תבורי קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
מה אפשר להגיד? שימי תבורי, יהודית וקארין באומן/צילום מסך, אינסטגרם

בחודשים האחרונים קארין באומן, בתה של יהודית באומן, מקבלת טיפול בהפרעת האכילה עמה היא מתמודדת כבר 15 שנים. אמש (ג') פרסמה יהודית מכתב שבתה כתבה לה ובו הסבירה שמאסה בטיפולים והיא רוצה להפסיק ולהילחם במחלה הקשה.

"נמאס לי לעשות שיחות, נמאס לי לנסות למצוא פתרונות, נמאס לי כבר לדבר על הולנד, נמאס לי לקטר ולדבר כל יום על אותם דברים ושטויות. אימא אני אוהבת אותך מאוד ומכבדת אותך מאוד גם בטוב וגם ברע.

אני רוצה בפעם האחרונה להגיד לך מכל הלב שלי באמת ובכנות אמיתית, שהחלטתי להפסיק סופית לנסות להילחם במחלה. אני לא מסוגלת להילחם יותר ועברתי כבר מספיק קשיים בחיים. אני עוד עוברת מסע של קשיים ומצוקה נפשית".

קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
קארין באומן/צילום מסך, אינסטגרם

באומן המשיכה וסיפרה על התקופות הלא פשוטות שעברו על בני המשפחה: "אני מאוד חולה ומכורה למחלה, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. יש עובדות בשטח, ועובדה שאני נשארת חולה ומתדרדרת מיום ליום. אני יודעת ומודעת לכך שבתוך הלב שלך את יודעת הכל ופשוט שותקת כדי לגרום לי להיות חזקה.

את אימא טובה מאוד. שתינו סובלות, ואני חושבת שהגיע הזמן שנוותר על המלחמות, שכל אחת תחיה את החיים שלה בשקט וברוגע. יום יבוא ויהיה יותר בסדר".

עם זאת, יהודית באומן מסרבת להרים ידיים. בשיחה עם וואלה! סלבס, היא סיפרה שביום שישי הם יטוסו להולנד כדי לאשפז את קרין. "אנחנו כן נטוס להולנד ונעמיד להם עובדה שיקבלו אותנו, אפילו שאין לנו את כל הסכום הדרוש. זה צעד שעדיין לא לקחתי מעולם, לטוס איתה במצב הזה אבל כשאין ברירה מכניסים את היד לאש, אפילו אם נכווים. שימי לצידי יטוס איתי ועם קארין, הוא עוזב הכל למען המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully