וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין באומן אושפזה: "רוצה להיות במחלקה פרטית"

22.12.2021 / 13:16

בתה של יהודית באומן אושפזה במחלקה להפרעות אכילה בתקווה שמצבה, שהידרדר מאוד בחודשים האחרונים, ישתפר. עם זאת, בני המשפחה מתקשים לשמור על אופטימיות. וואלה! סלבס רפואה שלמה

יהודית קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
אולי הפעם. קארין ויהודית באומן/צילום מסך, אינסטגרם

המדינה כולה עוקבת בדאגה אחר מצבה הבריאותי של קארין באומן, לאחר שאימה יהודית ובעלה שימי תבורי, פנו לציבור בבקשה לקבלת תרומות. בחודשים האחרונים מצבה של קארין, שמתמודדת עם הפרעות אכילה כבר 15 שנים, הידרדר והיא הגיעה למשקל של 24 קילוגרמים בלבד.

אתמול (ג') יהודית התראיינה לתכניתם של ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM וסיפרה שהיא מנסה לאשפז את בתה במחלקה להפרעות אכילה בבית החולים תל השומר.

למרות שבאומן נשארת חזקה למען בתה, היא יודעת שהשיפור המיוחל תלוי רק בשיתוף הפעולה של קארין. "זה מצב שאם עכשיו היא לא תיקח את עצמה בידיים, אני חושבת שהיא לא תצליח לעבור את זה. זו בעיה".

בשיחה שערכה היום (ד') עם וואלה! סלבס, סיפרה באומן שקארין אושפזה. "היא נמצאת בהמתנה למחלקת הפרעות אכילה. תל השומר הוא המקום היחיד במדינת ישראל שיכול לטפל במצב מורכב כמו של שלה".

יהודית קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות/צילום מסך, אינסטגרם

למרות שמדובר בהתפתחות משמחת וקארין נמצאת במקום מוגן שיכול לטפל בה, יהודית מתקשה לשמור על אופטימיות.

"קארין מוכרת כאחת מסרבניות האשפוז הגדולות. לצערי, היא הייתה מאושפזת במחלקה כ-40 פעמים ליום או יומיים, ואז היתה עוזבת מרצונה .היא לא מוכנה להישאר במחלקה הספציפית הזו. חלומה של קארין הוא להיות במחלקה פרטית שעולה המון כסף. העלויות גבוהות מאוד, ואין בידי לממן אישפוז פרטי בחו"ל", אמרה יהודית.

וואלה! סלבס מאחלת בריאות איתנה לכל בני המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully