וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודית באומן נלחמת על חיי בתה: "היא רוצה להרים ידיים"

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 11:51

קארין באומן, בתה של יהודית, נלחמת בהפרעות אכילה כבר 15 שנים. בשבועות האחרונים מצבה הידרדר והיא הגיעה למשקל של 24 קילוגרמים בלבד. כעת, יהודית ובעלה שימי תבורי מבקשים עזרה. וואלה! סלבס מחזקת

יהודית קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות. יהודית וקארין באומן/צילום מסך, אינסטגרם

קארין באומן, בתה של יהודית באומן, מתמודדת כבר 15 שנים עם הפרעות אכילה קשות. לאחרונה מצבה הידרדר, היא הגיעה למשקל של 24 קילוגרמים בלבד ומערכות גופה החלו לקרוס. הבוקר (ג') התראיינה יהודית לתכניתם של ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM וסיפרה על המאבק המשפחתי הקשה.

"זה המצב הכי גרוע שהיא הייתה בו אי פעם. היא חשבה לעצמה, בין טיפולים באיכילוב, שהיא נראית בסדר והיא צריכה להוריד עוד. המלחמה שלי מאוד מתישה, מעייפת, מתסכלת. אני מרגישה שאני במלחמת עולם מסוג אחר".

בני המשפחה הגיעו הבוקר לבית החולים תל השומר כדי לאשפז את קארין. במקביל, החלו לאסוף תרומות כדי להשיג עבורה טיפול מציל חיים. "אני יוצאת מנקודת הנחה שאפשר להציל אותה והיא חייבת להינצל. אני יודעת שהיא רוצה להרים ידיים ולא רוצה לשתף פעולה".

מי שמחזק את יהודית בתקופה הקשה הוא בעלה שימי תבורי. "שימי זה משהו שאי אפשר להסביר אותו. אם אי פעם קיבלתי מתנה, זה את שימי תבורי. האמצעים שלנו דלים מאוד ואנחנו זקוקים לעזרה. פנינו לעזרת הציבור, עזרה כספית, כי אנחנו פשוט בקרקע".

עוד בוואלה!

עכשיו זה רשמי: רובי ריבלין והחברה משיקים את מערכת היחסים

לכתבה המלאה

למרות שבאומן מנסה לשמור על אופטימיות, היא יודעת שהשיפור המיוחל תלוי רק בשיתוף הפעולה של קארין. "זה מצב שאם עכשיו היא לא תיקח את עצמה בידיים, אני חושבת שהיא לא תצליח לעבור את זה. זו בעיה".

בריאיון שהעניקה קארין ל-TMI בשנת 2018, היא סיפרה על מצבה הקשה. "כל יום שעובר זה עוד יום של סבל וכאב, וקשה לי. אני לא יכולה לשאת את זה יותר. אני שונאת את עצמי". לדבריה, מי שעוזרת לה להיאחז בחיים היא יהודית.

"יש לי את אמא, וזה אני והיא נגד כל העולם. אלמלא אמא כבר מזמן לא הייתי בחיים. אין אמא כזאת בעולם כולו. היא כל כך מסורה אלי. ממנה אני שואבת את הכוח והרצון להמשיך לחיות. היא לא חיה בגללי, וויתרה על החיים שלה למעני. כל היום מטפלת בי ולא זזה ממני לדקה. יום אחד היא סחבה אותי על הגב עד לבית החולים".

וואלה! סלבס מאחלת לקארין רפואה שלמה ושולחת חיזוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully