וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית OnlyFans חושפת: "אני בת דודתה של הנסיכה דיאנה. הכבשה השחורה של משפחת המלוכה"

11.5.2023 / 0:06

דוגמנית למבוגרים בלבד חושפת שהיא בת דודתה של הנסיכה דיאנה וטוענת שהיא בטוחה שהמנוחה הייתה מאשרת את בחירות החיים הלא שגרתיות שלה. וואלה! סלבס לא בטוחה

אפריל מאי מודדת בגדי ים/april_maexox

אפריל מיי בת ה-26 עובדת כדוגמנית למבוגרים בלבד עבור Babestation, אתר אינטרנט שמציג שידורים "לוהטים" בלייב, ויש לה גם חשבון OnlyFans מצליח, כשלדבריה היא בין המרוויחים המובילים באתר. אולי אחד הדברים שהופכים אותה לכזו מבוקשת היא העובדה שיש לה קשר דם למשפחת המלוכה הבריטית. לחבריה היא סיפרה כבר מזמן על הקשר שלה למשפחת המלוכה, אך לכבוד הכתרתו של המלך צ'ארלס היא החליטה לצאת עם ההודעה בפומבי.

"אני מאוד אוהבת את הנסיכה דיאנה ואני חושבת שהיא אייקון ואמא שלי גם תמיד מדברת על ליידי די", סיפרה מיי בראיון בלעדי ל-Daily Star, "אני רוצה להאמין שהיא הייתה מאשרת את העבודה שלי ב-Babestation".

מיי לא השתתפה בטקס הכתרה המלכותי וסיפרה שבגלל העיסוק המיוחד שלה אומר היא גם לא תקבל הזמנה לארמון בקינגהאם בקרוב. "אני לא בטוחה שאהפוך לחברה של כבוד במשפחת המלוכה", היא הודתה, "אני מתארת לעצמי שאהיה קצת הכבשה השחורה".

עם שיערה הבלונדיני ועיניה הכחולות הגדולות, מיי מציגה דמיון מדהים לדיאנה. עם זאת, הדוגמנית אומרת שהיא מעולם לא פגשה את הנסיכה, שמתה באופן טרגי בתאונת דרכים ב-1997. למעשה, מיי אומרת שהיא לא ידעה שהיא קשורה למשפחתה של דיאנה, הספנסרים, עד שנים לאחר מותה בטרם עת של הנסיכה.

וגם זה קורה

עולה הביקוש לבובות מין של הנסיכה דיאנה, קייט מידלטון ומייגן מרקל

לכתבה המלאה

"הייתי בסביבות גיל 7 או 8 וסבא שלי איתר את אילן היוחסין שלנו וגילינו שאנחנו קשורים לספנסרים דרכו", הסבירה, "אני מניחה שאני בת דודה 11 של דיאנה". על אף הקשר שלה לבני משפחת המלוכה, מיי טוענת שהיא לא מקבלת מהם שכר ושהיא זו שמממנת את עצמה בזכות קריירת הדוגמנות שלה. "אני איכשהו רחוקה מאוד ממשפחת המלוכה ולא מספיק קרובה כדי לקבל כסף או הטבות מזה", הצהירה.

עוד במשפחת המלוכה:

הנסיכה דיאנה בביקור באיטליה אפריל 1985. Anwar Hussein, GettyImages
"אני רוצה להאמין שהיא הייתה מאשרת את המקצוע שלי"/GettyImages, Anwar Hussein

כשנשאלה על האדם האהוב עליה במשפחת המלוכה, מיי בחרה בנסיך הארי, שכרגע מנוכר משאר בני משפחתו המפורסמת. "כנראה שהייתי בצוות הארי ומייגן ואם להיות כנה איתכם, אני לא אוהבת לקחת צד בשום דבר ואני לא קשורה לרכילות, אבל אם הייתי צריכה לבחור - זה היה הם".

למרות אהבתה להארי ומייגן, מיי היא פטריוטית גאה וריגשה את המעריצים כשהופיעה בביקיני מעוטר בדגל הממלכה המאוחדת בפוסט ששיתפה באינסטגרם לקראת הכתרתו של המלך. "תמיד ידעתי שאת נסיכה," התמוגג אחד העוקבים ואחר הוסיף: "מלוכה? לא, את הרבה מעבר לזה. את אלילה".

גם וואלה! סלבס קרובת משפחה של נסיכה - דג נסיכת הנילוס והיא בני דודים מדרגה שלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully