וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה הביקוש לבובות מין של הנסיכה דיאנה, קייט מידלטון ומייגן מרקל

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 0:14

חברת צעצועי המין Inferno הודיעה שהנסיכה דיאנה, קייט מידלטון ומייגן מרקל מובילות בבקשות לבובות מין בדמותן: "חלה עלייה בעקבות העונה האחרונה של 'הכתר'"

רובוטית הסקס סמנת'ה/ITV

עוד הישג מרשים לבית המלוכה הבריטי? הנסיכה דיאנה, קייט מידלטון ומייגן מרקל מובילות בבקשות ליצירת בובות מין בדמותן, כך הודיעה יצרנית צעצועי המין Inferno. החברה הודיעה כי הם מוצפים בבקשות לבובות מין בגודל טבעי של 3 נשות משפחת המלוכה הבריטית, אך מנכ"ל החברה אומר ש"טעם" ו"הגינות" מונעים ממנו למלא אחר בקשותיהם של הלקוחות הקינקיים.

"אנחנו מקבלים בקשות לנסיכה דיאנה באופן קבוע, במיוחד אחרי העונה האחרונה של 'הכתר', אבל לעולם לא היינו מאפשרים להוזיל ככה את הזכר שלה", אמר המנכ"ל בן סטראוד לשירות החדשות של South West, "אם היינו מונעים רק מכסף, היינו יוצרים בובות של מייגן מרקל וקייט מידלטון ורואים דרך המכירות מי הפופולרית ביותר, אבל עמוק בלב - אני תומך במלוכה".

מפוצלת קייט מידלטון מייגן מרקל. GettyImages
ביקוש גדול לבובות מין של קייט מידלטון ומייגן מרקל/GettyImages

איש העסקים הבריטי אומר שהוא גם מוצף בבקשות לבובות מין שנראות כמו שחקן הקולנוע יליד לונדון, טום הארדי. "אנחנו מקבלים כל כך הרבה בקשות לבובה של טום הארדי, מגברים ונשים - ומכל העולם", התלהב סטראוד, "הנחתי שהוא יהיה פופולרי בבריטניה, אבל גם האמריקאים והאסיאתים אוהבים אותו".

עם זאת, המנכ"ל הבהיר שהחברה שלו עדיין לא יצרה העתק פרוע של כוכב "כנופיית ברמינגהאם" - אבל מקווה שהשחקן החתיך יסכים לשתף פעולה בעתיד לטובת השקת בובת מין רשמית בדמותו. "אני באמת מקווה שהוא יאמץ את הרעיון ויעזור לנו ליצור בובה חדשה שעושה עמו צדק", הצהיר סטראוד.

ובארה"ב

בקרוב בחנויות: בובת מין של כוכבת הפורנו והפילגש של דונלד טראמפ סטורמי דניאלס

לכתבה המלאה
טום הארדי. AP
"אני באמת מקווה שהוא יאמץ את הרעיון ויעזור לנו ליצור בובה חדשה שעושה עמו צדק". טום הארדי/AP

הוא גם חשף שלקוחות Inferno מבקשים לעתים קרובות בובות שנראות כמו הראפר המנוח טופאק, אך החברה גם לא מילאה אחר בקשה זו.

נכון לעכשיו, Inferno משתמשת בפריצות דרך בהנדסת הסיליקון כדי ליצור בובות מין חדשניות המבוססות על כוכבי פורנו מהחיים האמיתיים. שחקן הפורנו ת'ור ג'ונסון, שהבובה שלו היא אחד המוצרים הנמכרים ביותר של החברה, אמר לשירות החדשות South West: "אהבתי שיש לי בובת מין המבוססת עליי. אהבתי את כל התהליך של יצירתו ואני בטוח שגם טום הארדי יעשה זאת בהמשך".

בובות מין שנראות כמו הדבר האמיתי. infernoofficial2020, צילום מסך
הבובות מגיעות עם שיער, שרירים, כתמי לידה והעתק של איבר המין/צילום מסך, infernoofficial2020
בובת מין של שחקן הפורנו ת'ור ג'ונסון. infernoofficial2020, צילום מסך
בובת מין של שחקן הפורנו ת'ור ג'ונסון/צילום מסך, infernoofficial2020
בובות מין שנראות כמו הדבר האמיתי. infernoofficial2020, צילום מסך
750 דולר להשכרה למשך 3 ימים/צילום מסך, infernoofficial2020

Inferno טוענת שהיא היצרנית הגדולה בעולם של בובות TPE וסיליקון, שעשויות להיראות אמיתיות להפליא, עם תכונות פיזיות כולל שיער, שרירים, כתמי לידה והעתק של איבר המין. הבובות עולות קצת פחות מ-1,000 דולר עבור יצירה בהזמנה אישית. עם זאת, חלקם ניתנים להשכרה במחיר של כ-750 דולר עבור שלושה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully