וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה באמת הייתה מייגן מרקל בזמן הכתרת המלך צ'ארלס השלישי?

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 14:37

המוני אורחים לצד בנות ובני מלוכה הגיעו במהלך סוף השבוע להכתרת המלך צ'ארלס השלישי, אך בת משפחה אחת בלטה בהעדרה. אז איפה הייתה מייגן מרקל בזמן ההכתרה? וואלה! סלבס מוקצה

אחרי יציאת הספר השערוריתי, הראיונות וסדרת הדוקו בנטפליקס, זה היה די ברור שהנסיך הארי ואישתו מייגן מרקל יהיו לפרסונה נון-גרטה בשערי ארמון המלוכה. על אף הפרישה מתפקידם הרשמי והסכסוך המתמשך מול המשפחה המלכתותית, הגיע הנסיך הארי להכתרת אביו, המלך צ'ארלס השלישי, ללא מרקל. אז איפה היא בילתה בזמן הזה? (ולא, היא לא התחפשה לאיש משופם)

על פי הדיווח באתר Page Six, הדוכסית מסאסקס, שמראש נודע כי היא לא תגיע לטקס המפואר, נצפתה במהלך סוף השבוע של ההכתרה כשהיא מטיילת בקליפורניה עם חבריה מרקוס אדרסון והת'ר דוראק. על פי טענת כותב הביוגרפיות של משפחת המלוכה אומיד סקובי, מרקל לא הגיעה לבריטניה "כדי להגן על שלוותה". אך סיבה נוספת בגינה היא בחרה להשאר בארצות הברית היא חגיגת יום ההולדת של בנה הבכור שלה ושל הארי, ארצ'י בן הארבע.

הנסיך הארי הגיע כידוע להכתרה, הושב בשורה השלישית לצד בת דודו ובעלה, ונאלץ לצפות בטקס מבעד לכובע הנוצה שחבשה דודתו אן. הביקור שלו היה קצר במיוחד, כשמיד אחרי שהסתיים הטקס הוא מיהר לשדה התעופה ועלתה על המטוס חזרה לארה"ב לחגיגות יום ההולדת של בנו.

וואלה! סלבס עוד לא החליטה מה גרוע יותר, טיול שכולל הליכה בהרים או מפגש משפחתי מביך. כמו תמיד, הכי בטוח להשאר במיטה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully