וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מייגן מרקל התגנבה לטקס ההכתרה כשהיא בתחפושת של גבר?

7.5.2023 / 9:20

גבר מסתורי עם שיער חשוד, שפם מוזר ומשקפיים - מייגן, זו את? צופים של טקס ההכתרה משוכנעים שהם איתרו את מייגן מרקל יושבת בקהל בתחפושת. וואלה! סלבס נואשת

בווידאו: רגע ההכתרה של המלך צ'ארלס ושל המלכה קמילה/צילום: רויטרס

נניח שיש לכם אירוע משפחתי שכל העולם הוזמן אליו וכולם מדברים עליו - אבל רק אתם נשארתם בבית לבד. מה תעשו? לא תעלו על תחפושת ותגיעו בכל זאת? חלק מהגולשים בטוויטר בטוחים שזה בדיוק מה שמייגן מרקל עשתה אתמול בזמן טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס השלישי.

שום דבר לא זועק "אני אישה בתחפושת של גבר" כמו פאה, משקפיים ושפם - ויש מי שמשוכנע שככה בדיוק הגיעה מרקל להכתרת המלך - למרות שהיא בכלל שהתה בקליפורניה עם הילדים ארצ'י וליליבת.

צופים אדוקים של הטקס שמו לב לאורח בולט במיוחד מתוך 2,200 האנשים שהיו במנזר ווסטמינסטר, וטוענים שזה נראה כאילו הוא מסתיר את זהותו - ומזה הם הגיעו למסקנה המתבקשת שמאוד יכול להיות שזו הדוכסית מסאסקס שהתגנבה לאירוע בתחפושת.

רואים?

"מייגן, את לא עובדת עלינו" הם כתבו בטוויטר. אבל מה אתם יודעים, מתברר שהשיער והשפם הלבן-אפור לא היו תחפושת בכלל. האיש שבתמונה הוא סר קארל ג'נקינס, מלחין אגדי בן 70 שיצירתו אפילו נוגנה במהלך הטקס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
המלחין סר קארל ג'נקינס. GettyImages
המלחין סר קארל ג'נקינס/GettyImages

עוד דברים שקרו בטקס
קרינג' בכנסיה: האם המאהבת של הנסיך וויליאם הוזמנה להכתרה?

האם בני המלוכה ניסו להסתיר את הנסיך הארי בהכתרה?

זו לא הייתה תיאורית הקונספירציה היחידה שליוותה את הטקס. הנסיך הארי, שהגיע לאירוע וחזר לארצות הברית מיד אחריו, ישב בשורה השלישית מאחורי דודתו הנסיכה אן. לרוע מזלו, אן חבשה כובע עם נוצה גדולה שהסתיר אותו. גולשים ששמו לב למחדל לא נשארו אדישים ועד מהרה נפוץ סיפור לפיו הארמון הושיב את הארי מאחורי הנוצה בכוונה, כדי שלא יראו אותו.

"האם הם הכריחו אותו לשבת מאחורי אן בכוונה, כדי שהכובע המטופש שלה יסתיר אותו?" תהה גולש אחד, ואילו אחר הוסיף "תודה לך הנסיכה אן, על נוצה שמוקמה כהלכה".

אבל זה בקטנה, כי חלק מהצופים שמו לב למשהו הרבה יותר קריפי - צמוד למלכה קמילה היו שתי נשים שהן ממש כפילות שלה - והחלו להעלות השערות למה הן נחוצות.

למרות שזה עשוי להיראות כאילו הנשים הללו הן שיבוטים של קמילה, אלו למעשה אחותה אנאבל אליוט וחברה ותיקה ובת לוויה של המלכה - ליידי לנסדאון. לא ברור למה החברה הטובה שלה נראית בדיוק כמוה, אבל נניח לזה כרגע.

אם זה לא מספיק קריפי עבורכם, היו מי שראו שלטקס הגיע לא פחות ממלאך המוות.

כמובן שהיו רבים שטענו שזו למעשה רוחה של המלכה המנוחה אליזבת השנייה, או של הנסיכה דיאנה, שלכל אחת מהן יש סיבות שלא להיות מרוצה מהטקס, אבל משום מה אף אחד לא העלה את ההשערה שזו למעשה מייגן מרקל בתחפושת.

גם וואלה! סלבס הגיעה בתחפושת לטקס ההכתרה, אבל אף אחד לא האמין שמישהו הזמין את דודידו לטקס והיא גורשה בבושת פנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully