וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרינג' בכנסיה: האם המאהבת של הנסיך וויליאם הוזמנה להכתרה?

עודכן לאחרונה: 6.5.2023 / 13:38

על פניו נראה כי טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס השלישי הוא אירוע רשמי ומכובד, אבל הרכילות מתחת לפני השטח עוסקת ברומן לוהט ונוכחות מפוקפקת בקהל. וואלה! סלבס שעת תה

הנסיכה קייט והנסיך ווילאם באירוע הכתרת המלך צ'ארלס, 6 במאי 2023. רויטרס
"חכה חכה בבית". הנסיך וויליאם וקייט מידלטון/רויטרס

עיני העולם כולו נשואות היום (שבת) לכנסית ווסטמינסטר, שם נערך טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס השלישי ואשתו, המלכה-רעיה קמילה. למרות שמדובר במסורת עתיקה ובטקס נוקשה ועמוס חוקים ונהלים, וואלה! סלבס יודעת שהאורחים המכובדים זוכים למנות גדושות של ג'וס.

בין אלפי האורחים שגדשו את הכנסיה נמצאת גם רוז הנבורי, חברתה הקרובה של קייט מידלטון ומי שלכאורה ניהלה רומן עם הנסיך וויליאם. למעשה, הנבורי היא לא סתם אורחת באירוע: בנה, לורד אוליבר, הוא בעל תפקיד בטקס.

הנבורי ומידלטון היו החברות הכי טובות עד שנת 2019, אז עבר ביניהן חתול שחור. ג'ינג'י בעצם, אם להאמין לשמועות שנפוצו אז, אודות רומן לוהט בין הנבורי לוויליאם. אם זה לא מספיק מעליב, הצהובון "In touch" דיווח שהרומן בין השניים התנהל בזמן שקייט הייתה בהריון עם הנסיך לואי.

עוד דווח שמידלטון החליטה לחתוך את הנבורי ובעלה מהחבורה הקרובה, ואסרה על וויליאם לדבר עליה. נשמות טובות סיפרו שעוד לפני השמועות על הרומן, לוויליאם היו רגשות עזים לרוז והוא התייחס אליה בתור "האישה שפספסתי".

בני הזוג מעולם לא התייחסו באופן רשמי לשמועות, אבל ניתוק היחסים הפתאומי מהנבורי ובעלה מעיד לכל הפחות על משבר שפקד את החבורה.

וואלה! סלבס לא חשה פספוס, אלא אם היא לא מתעוררת בזמן לארוחת בוקר בבתי מלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully