וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה יהיה סדר מביך: המשפחות הכי מסוכסכות בביצה

עודכן לאחרונה: 5.4.2023 / 10:07

ליל הסדר הוא ערב מיוחד בו כל בני המשפחה מתכנסים לסעודה, אלכוהול והפעלות. אבל מה אתם יודעים, יש לא מעט אנשים שיחגגו אותו לבד. וואלה! סלבס דם סמיך מתירוש

שימי תבורי מאחל שנה טובה/ניר פקין

ליל הסדר הוא ערב שכולל בתוכו את כל קשת הרגשות: שמחה, ייאוש, עצב קל ובעיקר עצבים על הדודה ההיא, שלא מוכנה לקבל את העובדה שיש אנשים שלא רוצים להביא ילדים לעולם. כל התרחישים מוכרים ונורמליים לחלוטין, אבל בחלק מהמשפחות מדובר באווירה קשה הרבה יותר.

לכבוד החג, וואלה! סלבס ליקטה את המשפחות הכי מסוכסכות בארץ ובעולם, כאלה שלא יחגגו ביחד את ליל הסדר ואם רק יעזו להתאחד - זה ייגמר בסטוריז משחירים במקרה הטוב.

הזרוע נטויה: משפחת תבורי

בן אל תבורי אביבה תבורי. אור גפן,
בן אל תבורי אביבה תבורי/אור גפן

וואלה! סלבס תהיה כנה איתכם: היא כבר איבדה ספירה בכל הנוגע לריבים של בני משפחת תבורי והנספחים, שכוללים את סטטיק, אורטל עמר ויהודית באומן. מאז שתבורי הבן פרץ לתודעה, לא עובר חודש מבלי שנקבל סטורי ודיווח מקיף על מי אמר למי, למה ומתי.

נכון לכתיבת שורות אלה, בן אל מסוכסך עם אימו אביבה, עדיין אומד את הנזקים שנגרמו לאחר הדלפת ההודעות הקשות ששלח לעמר ועובד על סרט משלו כקונטרה לזה שסטטיק שחרר. נראה שאת ליל הסדר הוא יערוך עם בת הזוג דני לוי, ואם יהיה לו מזל זה יקרה עם הצד המשפחתי שלה. הכוונה היא לגמרי למשפחת קרדשיאן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

איפה רוב? משפחת קרדשיאן

האחיות קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
האחיות קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

צופים ותיקים זוכרים שבעונות הראשונות של הריאליטי המשפחתי, לקרדשיאנ'ז היה אח בשם רוב. אל חשש, ביולוגית הוא עדיין מקורב אליהן, אבל כלי תחבורה במשולש ברמודה נעלמו בצורה מסתורית פחות מרוב.

זה לא סוד שהוא היה הכבשה השחורה של המשפחה ולאחר החל להפגין התנהגות מעורערת, הביא לעולם בת עם הצ'ילבה של האחיות בלאק צ'יינה והיה מאושפז מספר פעמים, הוא פשוט נעלם. בנות המשפחה הן אלה שמנהלות את חשבון האינסטגרם שלו, ולמרות שבתו דרים נוכחת בכל השמחות המשפחתיות, הוא לא נראה בתמונה.

סביר להניח שהבנות מגוננות עליו למען בריאותו הנפשית והפיזית אבל אולי, רק אולי, הן בלעו וירקו אותו כפי שעשו ללא מעט גברים לאורך השנים.

לא חוסכת מרור: אדל בספלוב

אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
אדל בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם

אדל בספלוב היא אחת הנשים שוואלה! סלבס מחבבת במיוחד. החספוס, הכנות, התשובות הנהדרות לעוקבות שלה - כל אלה הופכים אותה לגברת מצחיקה, שמצליחה לשמור על פרופורציות בין שלל הודעות ביזאריות שהיא מקבלת.

אדל דיברה בעבר בפתיחות על היחסים המעורערים עם בני המשפחה שלה. היא בקשר הדוק עם סבתה, אבל היחסים עם אמה ידעו לא מעט עליות ומורדות, שהגיעו לתקשורת. השנה היא הספיקה להסתכסך גם עם אביה, אבל סיפרה שהם השלימו כך שאפשר להחזיר את הכיסא שלו לשולחן הסדר.

המכה ה-11: משפחת המלוכה

בווידאו: מייגן מרקל והנסיך הארי בריאיון לאופרה ווינפרי/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

האם יש בעולם כרגע משפחה מסוכסכת יותר ממשפחת המלוכה? כנראה שכן, אבל תזרמו איתנו. הקרע בין בני המשפחה אינו חדש, אולם נראה שהשנה הוא העמיק מעבר לכל אופציה לתיקון. אחרי סדרת הדוקו של הנסיך הארי ומייגן מרקל בנטפליקס, הגיע הספר השערורייתי של הנסיך, שלא חסך בביקורת כלפי אביו המלך הצ'ארלס ואחיו, הנסיך וויליאם.

בספר ובשלל ראיונות שקדמו לצאתו, הארי סיפר על פציעה שהגיעה בעקבות עימות פיזי עם אחיו, דיבר על האופן הקר בו אביו בישר לו על מותה של אמו הנסיכה דיאנה, ולא חסך ביקורת גם מהמלכה אליזבת' המנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully