וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע, מה?! סלינה גומז וזאין מאליק נצפו בדייט לוהט

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 14:59

מארחת במסעדה נחשבת במנהטן חשפה במהלך סוף השבוע כי הזמרת, שיצאה בעבר עם אקס אחר של משפחת חדיד, הגיעה ביחד עם הזמר למסעדה כשהם אוחזים ידיים במה שנראה כמו דייט לוהט מאוד. וואלה! סלבס עץ משפחה

הרומנים המתחלפים בהוליווד לא מפסיקים להפתיע, כשבכל פעם נשבר שיא חדש של מערכת יחסים שיכולה לזכות בתואר "הפתיעה ביותר". סוף השבוע האחרון הביא לנו שתי מועמדויות חדשות לתואר, עם שני דייטים לוהטים שהתרחשו במקומות שונים בעולם: מצד אחד, הזמר הארי סטיילס ודוגמנית העל אמילי רטאייקאוסקי, ומצד שני, במקום אחר על הגלובוס, השחקנית והזמרת סלינה גומז והזמר זאין מאליק.

השמועה על גומז ומאליק החלה עם פרסום של סרטון ווידאו בטיקטוק של מארחת בשם קלריסה גרסייה, העובדת באחת המסעדות האהובות על הסלבס במנהטן, בו היא מציגה צילום מסך משיחה שלה ושל חברתה, מארחת אחרת במסעדה, שסיפרה לה שגומז ומאליק נכנסו יחד למקום כשהם אוחזים ידיים ולאחר מכן אף מתנשקים במה שנראה כמו דייט לוהט במיוחד. מה שחיזק עוד יותר את השמועות על הזוגיות החדשה הנרקמת בין השניים זו העובדה כל מאליק עוקב באינסטגרם אחרי 18 חשבונות בלבד, ביניהם החשבון של גומז, דבר שמספיק בימינו כדי לאשר קשרים כאלו ואחרים.

האקסיות של דה וויקנד מגיבות לשמועה על החברה החדשה/NOW עדן סניגו

נזכיר שמאליק היה בעבר בזוגיות עם הדוגמנית ג'יג'י חדיד והשניים אף הביאו יחד בת לעולם, אותה הם חולקים בהורות משותפת לאחר שנפרדו בעקבות אלימות לכאורה של הזמר כלפי אמה של חדיד. העובדה כי חדיד וגומז היו חברות טובות בעבר לא מפריעה כנראה לזמרת, שכבר יצאה בעבר עם אקס אחר של אחות לבית משפחת חדיד, הזמר דה וויקנד, שהיה בזוגיות עם אחותה של ג'יג'י, הדוגמנית בלה חדיד.

גומז הייתה מעורבת בסערה נוספת במהלך סוף השבוע, כשאחרי שבועות של ריבים קשים במיוחד בין מעריציה לבין המעריצים של הדוגמנית היילי ביבר, השתיים שמו סוף לסכסוך וביקשו מכל המעורבים להנמיך את גובה הלהבות, זאת לאחר שביבר החלה לקבל איומים על חייה ממעריציה של גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully