וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את זה לא ראינו מגיע: הארי סטיילס ואמילי רטאייקאוסקי ביחד?!

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 14:57

העוברים והשבים ברחובות טוקיו זכו בסוף השבוע למראה מלבב במיוחד, כשהדוגמנית והזמר נצפו יחדיו בנשיקה לוהטת במיוחד. ואיך קשורה השמועה על שלישייה לעניין? וואלה! סלבס סוערת

לוואלה! סלבס כבר יצא לראות לא פעם זיווגים שונים ומשונים בביצת הסלבס הארצית וגם בזו שמעבר לים, אבל הפעם היינו צריכים לשפשף את העיניים כדי לוודא שאנחנו רואים נכון: בזמן שבניו יורק התרחש דייט מפתיע אחד, בצד אחר של הגלובוס התקיים מפגש מפתיע אחר בין הזמר הכי חם בימינו, הארי סטיילס (29) והדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי (31) שנצפו מתמזמזים ברחובות טוקיו והרשת משתגעת.

בשעות האחרונות חורך את האינטרנט תיעוד של הזמר החתיך והדוגמנית השווה כשהם מתמזמזים לעיני כל בטוקיו, שם סטיילס מופיע בימים אלו כחלק מסיבוב ההופעות שלו. לא ברור מתי ואיך התחיל הקשר בין השניים, כשרק לפני חודש הדוגמנית אישרה שהיא בזוגיות עם הקומיקאי היהודי אריק אנדרה, אך נראה שהם הספיקו להפרד מאז. סטיילס בעצמו נפרד בנובמבר האחרון מחברתו בשנתיים האחרונות, השחקנית אויליבה ווילד, שעל פי הדיווחים עזבה את בעלה עבור הזמר. ואם זה לא מספיק, על פי השמועות הייתה מעורבת גם שלישייה בסיפור.

הארי סטיילס אמילי רטאייקאוסקי. אינסטגרם, צילום מסך
היו יחד עוד לפני?/צילום מסך, אינסטגרם
הארי סטיילס אמילי רטאייקאוסקי. אינסטגרם, צילום מסך
השמועות על השלישייה/צילום מסך, אינסטגרם

בלוג הרכילות Deuxmoi פירסם כבר באוקטובר האחרון כי הדוגמנית, הידועה בקיצור שמה- אמרטה, ווילד וסטיילס בילו יחד בשלישייה וכי שתי הנשים ניצפו מבלות יחד שוב במסיבת האוסקר של המגזין Vanity Fair.

וואלה! סלבס הייתה מעורבת פעם ברומן משולש לוהט עם ג'חנון ומלוואח באותו הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully