וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת המלוכה מתכוננת להגעת הארי ומייגן להכתרה של צ'ארלס

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 10:52

למרות שזוג הדוכסים מסאסקס טרם אישרו את הגעתם, בארמון המלוכה כבר החלו בהכנות להגעתם לטקס ההכתרה של המלך צ'ארלס השלישי ומצפים לגעתם. וואלה! סלבס משפחה שכזו

בווידאו: הארי ומייגן וקייט וויליאם סוקרים את המחוות מחוץ לארמון ווינדזור/צילום: רויטרס

בחודשים האחרונים היחסים של משפחת המלוכה עם הנסיך הארי ואישתו מייגן מרקל ידעו בעיקר מורדות ועוד מורדות. כזכור, הנסיך הוציא את ספרו השערועייתי וחשף פרטים מביכים על בית המלוכה, התראיין לכל מקום אפשרי ועורר את זעם הארמון, אך למרות זאת הזוג הוזמן להכתרה ההיסטורית של אביו של הארי, ובממלכה כבר מתכוננים להגעתם.

האתרים מעבר לים מדווחים כי בארמון מתכוננים להגעה של הזוג הבעייתי להכתרת המלך צ'ארלס השלישי, ומחשיבים אותם כבר בסידורי האבטחה, ההושבה וההסעה סביב אירועי ההכתרה המתוכננת ל-6 במאי. הדוכסים מסאסקס אישרו לאחרונה שהם אכן קיבלו הזמנה לטקס המלכותי, אך לא הודיעו אם אישרו את הגעתם או דחו בנימוס את ההזמנה ואת ההזדמנות למפגש המביך עם משפחת הנסיך.

מעניין יהיה לראות היכן הזוג ילון במידה ואכן יגיעו להכתרה, לאחר שבתחילת החודש פורסם כי המלך הורה לזוג להתפנות מקוטג' פרוגמור, שהיה משכנם של המשפחה הצעירה באחוזת ווינדזור. הקוטג' המדובר היה ביתם של הארי ומייגן החל משנת 2019, שעברו להתגורר בקליפורניה, אך הוא המשיך לשמש את המשפחה הצעירה במהלך ביקוריהם בבריטניה.

וואלה! סלבס עדיין מחכה להזמנה שלה לטקס, שבוודאי הלכה לאיבוד בדואר ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully