וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פער של 36 שנים: החבר החדש של מדונה

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 11:55

מלכת הפופ בת ה-64 הידועה בחיבתה לבני זוג צעירים ממנה, לא נחה לרגע. אחרי שנפרדה מהחבר הדוגמן, היא מתפנה כעת לזוגיות חדשה עם מאמן האיגרוף, הצעיר ממנה ב-36 שנים. וואלה! סלבס קוגרית

מלכת הפופ האייקונית מדונה נמצאת בתקופה מורכבת בחייה, כשבתחילת השבוע הלך לעולמו אחיה הבכור אנטוני צ'יקוני במרכז גמילה בו שהה בעקבות התמכרות קשה לאלכוהול. לצד הדיווחים על הטרגדיה המשפחתית, כעת עולות ידיעות משמחות יותר, המבשרות על זוגיות חדשה בחייה של הכוכבת.

לפני כחודש העלתה הזמרת תמונות לסטורי שלה באינסטגרם בהם היא נראית חובקת בחור צעיר ושרירי בתוספת הכיתוב: "בתרבות שמונעת על ידי גברים, תמיד יש יוצאים מן הכלל". התמונות, שהיו נראות תמימות לכאורה, עוררו כבר אז גל של שמועות, שכעת, על פי הדיווחים באתרים בעולם, מתברר כי אכן קיים קשר רומנטי בין הכוכבת לבחור החתיך.

הבחור המסקרן החדש איתו היא מתרועעת הוא ג'וש פופר בן ה-29, מאמן איגרוף וכושר שאף אימן את אחד מילדיה. על פי הדיווח ב DailyMail, הרומן החדש מגיע לאחר דיווחים על כך שמדונה נפרדה מהחבר הדוגמן אנדרו דארנל בן ה-23 אחרי חמישה חודשי זוגיות. לפניו יצאה מלכת הפופ עם הרקדן אלמאליק וויליאמס בן ה-28 במשך שלוש שנים.

לפני כחודש הייתה הזמרת תחת גל של כותרות, כשהיא חטפה שלל ביקורות ברשת על המראה שלה בטקס פרסי הגראמי. המלכה לא נשאר חייבת, תקפה בחזרה את התקשורת והאשימה את המבקרים במיזוגניה. מספר ימים לאחר מכן היא כבר הייתה כנראה משועשעת יותר, והעלתה לטוויטר תמונה שלה ואף הודתה לכאורה בניתוח שעברה.

וואלה! סלבס הפסיקה מזמן לצאת עם בחורים צעירים ממנה, היא פשוט לא אוהבת לעשות בייביסיטר.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully