וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מודה שעברה ניתוח פלסטי: "תראו כמה חמודות הפנים שלי!"

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 12:20

מלכת הפופ העלתה אתמול ציוץ לטוויטר שלה עם תמונה חדשה, ומגיבה שוב בדרכה שלה לביקורות שהופנו כלפי המראה החיצוני שלה, פלוס הודאה בהליך כירורגי שעברה. וואלה! סלבס בייבי פייס

הזמרת האייקונית מדונה צייצה אתמול תמונה חדשה בה היא עונה (שוב) למבקרים, כשבועיים אחרי טקס פרסי הגראמי, בו היא עלתה להגשת הפרס הביצוע הטוב ביותר לצמד וחטפה ביקורות על הלוק המוזר שלה.

למרות שכבר הגיבה לביקורות היא כנראה עדיין לא נרגעה מהן, כשאתמול (ב') היא העלתה לטוויטר תמונה שלה, והוסיפה את הכיתוב: "תראו כמה חמודה אני, עכשיו אחרי שהנפיחות מהניתוח ירדה" השתעשעה הזמרת. לא ברור אם מלכת הפופ הייתה רצינית או התבדחה לגבי ההליך, אבל אנחנו אוהבים אותה עם מתיחה ובלעדיה.

הפוסט שהעלתה נראה הרבה יותר רגוע מתגובתה הקודמת, בה כתבה: "מעולם לא התנצלתי על אף אחת מהבחירות היצירתיות שעשיתי או על איך שאני נראית או מתלבשת ואני לא הולכת להתחיל. הושפלתי על ידי התקשורת מתחילת הקריירה שלי, אבל אני מבינה שזה מבחן ואני שמחה לעשות את הדרך כדי שלכל הנשים שמאחורי יהיה קל יותר בשנים הבאות. אני מצפה לעוד שנים רבות של התנהגות חתרנית, בחינת גבולות ועמידה מול הפטריארכיה". כיאה לאישה האיקונית שהיא, מדונה בחרה לסיים את הפוסט במילים: "תשתחוו, כלבות!".

וואלה! סלבס כבר למדה מזמן שהתגובה לביקורת היא פשוטה: לרדת על תבנית של עוגה.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully