וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה משיבה מלחמה: "הושפלתי על ידי התקשורת"

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 15:15

בפוסט ארוך שעלה בעמוד האינסטגרם שלה, מדונה השיבה אש לכל המבקרים, אחרי שהופעתה בטקס פרסי הגראמי גררה הערות על המראה החיצוני שלה. וואלה! סלבס מתוחה

מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
אין מילים. מדונה/צילום מסך, אינסטגרם

בתחילת השבוע הרשת (שוב) סערה בשאלה "מה קרה לפרצוף של מדונה?" . זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה היא חוטפת ביקורות על המראה החיצוני שלה, ובשנים האחרונות נראה שאנשים עוסקים יותר במראה ופחות במוזיקה שלה.

הפעם המלכה האם החליטה לשבור שתיקה ולהגיב. היא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה פוסט ארוך בו האשימה את המבקרים במיזוגיניה וגילנות, וטענה שבמקום להתעסק בהיסטוריה שנעשתה במהלך הטקס, כאשר זו הייתה הפעם השניה שאישה טרנסג'נדרית זכתה בפרס, בחרו להתעסק במראה שלה.

הטקסט הארוך מלווה בווידאו המציג רגעים מאחורי הקלעים של הטקס ומהמסיבה שנערכה לאחר מכן, ובין היתר כלל גם נשיקה רטובה במיוחד שלה עם הזמר/ת והיוצר/ת ג'וזי, המזדהה כקוויר. השניים עבדו ביחד בעבר על אלבומה של מדונה madame X שיצא בשנת 2019.

"במקום להתרכז במה אמרתי בנאום שלי, אנשים רבים בחרו לדבר על התמונות שלי שצולמו על ידי צלם עיתונות עם מצלמה שהייתה מעוותת את הפנים של כל אחד. פעם נוספת נתפסתי בבועת הגילנות והמיזוגניה שמחלחלת לעולם בו אנחנו חיים. עולם שבו מסרבים לחגוג נשים שעוברות את גיל 45 ומרגישים צורך להעניש אותן אם הן ימשיכו להיות בעלות רצון חזק, חרוצות והרפתקניות.

מעולם לא התנצלתי על אף אחת מהבחירות היצירתיות שעשיתי או על איך שאני נראית או מתלבשת ואני לא הולכת להתחיל. הושפלתי על ידי התקשורת מתחילת הקריירה שלי, אבל אני מבינה שזה מבחן ואני שמחה לעשות את הדרך כדי שלכל הנשים שמאחורי יהיה קל יותר בשנים הבאות. אני מצפה לעוד שנים רבות של התנהגות חתרנית, בחינת גבולות ועמידה מול הפטריארכיה". כיאה לאישה האיקונית שהיא, מדונה בחרה לסיים את הפוסט במילים: "תשתחוו, כלבות!".

וואלה! סלבס עברה הליך פלסטי שלא צלח, וכעת היא נראית כמו הכלאה של אדם ועוגית עבאדי.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully