וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת לשוק: מדונה נפרדה מהחבר הצעיר

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 10:40

הכוכבת בת ה-63 נפרדה מבן הזוג בטענה שהיא עמוסה בעבודה ואין לה זמן בשבילו. אחרי הכל, קשה לעשות בייביסיטר לילד בן 28 כל היום. וואלה! סלבס קוגרית

האם מרקורי נמצא בנסיגה? כנראה שכן, כי גל הפרידות שהגיע בתקופה האחרונה ממשיך לגבות קורנות, כשהפעם מדובר במדונה (63) שנפרדה מבן הזוג שלה בשלוש השנים האחרונות, אחמליק וויליאמס (28).

השניים נפגשו בשנת 2015 במהלך סיבוב ההופעות של מלכת הפופ, לשם התקבל וויליאמס בתור רקדן. מערכת היחסים קיבלה טוויסט רומנטי בשנת 2019, אולם לוח הזמנים העמוס של הזמרת אילץ אותם לפרק את החבילה.

"היא התקשתה למצוא זמן לרומנטיקה כי היא עסוקה בעבודה", סיפר מקורב ל-Mirror הבריטי, ואילו חבר פטפטן אחר סיפר לסאן על התקופה העמוסה שהיא חווה כעת.

"לוח הזמנים שלה מלא עד אפס מקום. חיי החברה שלה עשירים, היא מטפלת במשפחה שלה ובמקביל עובדת על סרט וגם על מוזיקה חדשה. דברים פשוט לא עבדו ביניהם לאחרונה. יש שם הרבה אהבה, אבל הם החליטו שהגיע הזמן להיפרד. אין דם רע, החיים שלהם הובילו אותם למקומות שונים. הם בילו חודשים יחד במהלך סיבוב ההופעות ובסגר. העולם חזר לעצמו, כל אחד פנה לנתיב אחר והוא כבר עזב את הבית שלה".

וואלה! סלבס חזרה גם היא לשוק, אבל שוק רמלה. אין כזה בכל העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully