וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים את 2022: מה השערוריה הכי גדולה של השנה?

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 8:39

השנה האזרחית מסתיימת ממש בעוד רגע, וזו הזדמנות מצוינת להיזכר בכל הכוכבים, הרגעים והאירועים. אז איזה סקנדל טלטל אתכם לגמרי בשנה החולפת? וואלה! סלבס מסכמת

אמבר הרד בהקראת פסק הדין במשפט הדיבה של ג'וני דפ נגדה/רויטרס

שנת 2022 הייתה מלאה בסיפורים מרגשים, וכאלה שקצת פחות: סיפורי אהבה, פרידות, חתונות, לידות, סכסוכים ותמונות פפראצי רותחות.

מי שעלו על כל אלה היו השערוריות, שהיו מלוכלכות יותר משנים קודמות. אז רגע לפני שמקבלים את 2023 בתקווה שתהיה רגועה יותר, זה הזמן להכריע: מה היה הסקנדל הרותח ביותר של השנה החולפת?

הארי ומייגן כובשים את נטפליקס וקוברים את הארמון

מייגן מרקל. GettyImages
מייגן מרקל/GettyImages

זה לא חדש שמערכת היחסים בין בני הזוג הנסיך הארי ומייגן מרקל למשפחת המלוכה ידעו ימים יפים יותר, בלשון המעטה. כולם חשבו שהראיון שהשניים העניקו לאופרה ווינפרי היה שערורייתי, אבל אלה היו ימים תמימים שקדמו לעסקת העתק שהם חתמו מול נטפליקס.

התוצאה: סדרת דוקו-ריאליטי בהם חשפו השניים את חייהם האישיים, לצד שפע טינופת על התנהלות בית המלוכה, כולל ירידה לפסים אישיים מול האח הבכור וויליאם, והשוואות בלתי פוסקות לנסיכה דיאנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

וויל סמית' סוטר לכריס רוק בטקס פרסי האוסקר

וויל סמית' סוטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר 2022/מערכת וואלה!

מלבד יחסי אנוש תקינים ואפשרות להתרכז באופן ספייס, הקורונה הרסה גם את תעשיית הקולנוע. טקס פרסי האוסקר, שהיה גולת הכותרת של עונת הפרסים, ירד מגדולתו ויצירות רבות פוסחות על אולמות הקולנוע ומגיעות היישר לשירותי הסטרימינג.

טקס פרסי האוסקר האחרון, לעומת זאת, ייזכר לדיראון עולם. לא בגלל השחקנים המוכשרים, היצירות המרטיטות או השמלות המפוארות, אלא בגלל הסטירה שוויל סמית' הכניס לכריס רוק, אחרי שסיפר בדיחה (לא מאוד מוצלחת) על ג'יידה פינקט סמית', אשתו של השחקן חמום המוח, שכבר לא יוזמן לאירוע החשוב.

המשפט של ג'וני דפ ואמבר הרד העלה את הביוב על גדותיו

ג'וני דפ ואמבר הרד מגיעים לבית המשפט בלונדון, 20 ביולי 2020. רויטרס
ג'וני דפ ואמבר הרד מגיעים לבית המשפט בלונדון, 20 ביולי 2020/רויטרס

ואם כבר בסרטים עסקינן, אי אפשר לפסוח על המאורע שגרם לוואלה! סלבס לשבת מול המסך עם הררי פופקורן: בני הזוג לשעבר ניהלו משפט ארוך ומתוקשר שנתן לעולם הצצה לתוך מערכת היחסים ההרסנית שלהם שכללה בעיקר הרבה השפלות, אלימות ותקרית צואה מצערת על המיטה.

בחודש יוני האחרון המושבעים הכריעו שאמבר הרד שיקרה מעל דוכן העדים, והיא הפכה לאישה השנואה ביותר באמריקה. ג'וני דפ, אדם עם רקורד מוכח של בעיות שתייה והתנהגות פרובלמטית, יצא כשידו על העליונה. אנחנו יצאנו בעיקר מצולקים.

אדם לוין בוגד באשתו ונתפס על חם באינסטגרם

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 אדם לוין בהאטי פרינסלו. GettyImages
אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 אדם לוין בהאטי פרינסלו/GettyImages

מדורי הרכילות מעבר לים סיקרו במשך שנים את מערכת היחסים בין אדם לוין לאשתו בהאטי פרינסלו, ולא מעט שמועות על בגידות ליוו את הנישואים של השניים. הבלון החם התפוצץ כאשר גברת בשם סאמנר סטרו סיפרה ברשתות שניהלה רומן שנמשך שנה עם לוין.

לוין עצמו הכחיש את טענותיה של סטרו, אבל עוד ועוד נשים חשפו הודעות שקיבלו ממנו. בין היתר, כתב לאחת "תוכלי להעביר את הזמן בזיון איתי", ולאחרת אמר "הבטחתי לעצמי שאפסיק עם בחורות לוהטות, חוץ ממך".

אוליביה ווילד וג'ייסון סודייקיס נפרדים בצורה מלוכלכת מאוד

אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס. GettyImages
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס/GettyImages

פרידות יכולות להיות מטונפות, פוגעות ומעליבות. כשהן נעשות לעיני המצלמות, הכיעור גדל פי כמה וזה בדיוק מה שקרה אצל אוליביה ווילד וג'ייסון סודייקיס. בני הזוג, שהיו מאורסים והביאו לעולם שני ילדים משותפים, נפרדו. לא נעים, אבל קורה.

אלא שכאן העלילה מסתבכת: ווילד התחילה לצאת עם הארי סטיילס בסמוך לפרידה, כך ששמועות על רומן לא איחרו להגיע. נשמות טובות סיפרו שסודייקיס השליך את עצמו לפני רכבה של ווילד כדי שלא תעזוב, הוא הגיש לה מסמכים משפטיים בזמן שהציגה את סרטה החדש בכנס קומיק-קון והעולם כולו עוקב באדיקות אחרי הקרב המכוער הזה.

אז מה היה הסקנדל של השנה?

הארי ומייגן משחירים את הארמון
המשפט של ג'וני דפ ואמבר הרד
אוליביה ווילד עוזבת את ג'ייסון סודייקיס
אדם לוין בוגדני ומקריפ
וויל סמית' אלים בטקס פרסי האוסקר
330 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully