וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי: "הנסיך וויליאם צרח עלי, זה משחק מלוכלך"

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 14:33

הפרקים האחרונים של סדרת הדוקו המדוברת עלו לשירות הסטרימינג ובני הזוג חשפו סודות נוספים שקשורים ליחסים המשפחתיים הרגישים, המחשבות האובדניות של מייגן וההחלטה לעזוב. וואלה! סלבס מסכמת

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

סוף השבוע הגיע ועמו אנחת רווחה, אופטימיות זהירה והפרקים האחרונים של הדוקו-ריאליטי מבית הנסיך הארי ומייגן מרקל. הפרקים הראשונים שעלו בשבוע שעבר עסקו בעיקר במיחזור טענות ישנות. ההערכות דיברו על כך שהשניים שמרו את התותחים הכבדים לסוף, ונראה שזה בדיוק מה שקרה.

אתרי רכילות בבריטניה דיווחו כי בני הזוג נגעו בכל נושא רגיש שקשור למשפחת המלוכה - ממותה של הנסיכה דיאנה, דרך ריב קולני במיוחד עם הנסיך וויליאם ועד ההתנהלות של המוסד עצמו, אותה כינס הארי "עסק מלוכלך".

"הקרע שנותר ביני ובין אחי הוא הדבר העצוב ביותר שקרה. הוא לקח את הצד של המוסד המלכותי. אני יכול להבין, זה מושרש בו. לשרוד שם זו האחריות שלו, להמשיך את השושלת זו האחריות שלו".

הנסיך הארי והנסיך וויליאם בטירת ווינדזור, 9 בספטמבר 2022. רויטרס
תהום. וויליאם והארי/רויטרס

בהמשך, העלה הארי טענה חמורה וסיפר שהארמון זייף הצהרה שלו. בינואר 2020 הצהובונים פרסמו סיפור לפיו וויליאם "התעמר" במרקל כדי שתעזוב את המשפחה. הארמון הוציא הודעה משותפת של שני האחים, שמגנים את הסיפורים. לפי הארי, לא היה לו חלק בהצהרה ומדובר בשקר שמטרתו לגונן על אחיו.

"לא האמנתי. אף אחד לא שאל אותי או ביקש את רשותי להשתמש בשם שלי על הצהרה כזו. סיפרתי למייגן, והיא לא הפסיקה לבכות. בתוך ארבע שעות הם היו מוכנים לשקר כדי להגן על אח אחד, אבל לא היו מוכנים לספר את האמת כדי להגן עלינו בתוך כמה שנים. הבנו שאין אופציה אחרת, ושאנחנו צריכים לעזוב".

הנסיך חשף תקרית לא נעימה שאירעה בנוכחות המלכה: "וויליאם צרח עלי ועל אבא שלנו. המלכה אליזבת' ישבה שם, ופשוט ספגה הכל פנימה. מבחינתה, יש דרך מסוימת לנהל דברים. יש מטרה גדולה אליה צריך להגיע, וזו אחריות המשפחה. הם ראו רק את מה שרצו לראות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רואים מה מסתתר שם בנעל של מייגן מרקל?. GettyImages
אכלו לי, שתו לי/GettyImages

מרקל עצמה סיפרה שוב על המחשבות האובדניות שהחלו לנקר במוחה: "ניסיתי לעשות הכל כדי שהם יחבבו אותי, אבל אז הבועה התפוצצה", אמרה. "זה היה מפחיד מאוד כי המחשבות היו צלולות לגמרי". הארי סיפר שהמצב של מרקל הותיר אותו חסר אונים: "הלב שלי נשבר. ידעתי שהיא נאבקת, ידעתי ששנינו נאבקים. לא חשבתי שזה יגיע לרמה כזו".

מייגן סיפרה שרצתה לפנות לאיש מקצוע כדי לקבל עזרה, אבל הארמון אסר עליה לעשות זאת. "הם היו מודאגים מהתדמית שלהם".

בני הזוג סיפרו שנאסר עליהם לפגוש את המלכה אחרי שבילו את חג המולד בנפרד מהמשפחה. "המלכה הזמינה אותנו לבלות איתה מספר ימים במהלך החג. כשנחתנו בנמל התעופה בלונדון, קיבלנו הודעה דחופה לפיה לא נוכל לפגוש אותה כיוון שהיא עסוקה. זה ההפך הגמור ממה שהיא אמרה לנו. בני המשפחה מנעו מאיתנו לפגוש אותה, הם מנעו מנכד לפגוש את סבתא שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully