וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס על חם: האם אדם לוין בגד באשתו עם נשים שהכיר באינסטגרם?

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 10:48

דוגמנית ואושיית רשת חשפה שניהלה רומן עם סולן להקת "מארון 5", וחשפה התכתבויות פרטיות ביניהם. למרות שהוא מכחיש נמרצות, נשים נוספות התחילו לפרסם צילומי מסך של הצעות מיניות שקיבלו ממנו. וואלה! סלבס הבנים לפח הזבל

מארון 5 בהופעתם בישראל/קיץ ברבנר

סולן להקת "מארון 5" אדם לוין אף פעם לא נחשב לאחד הגברים הנאמנים והאמינים ביותר בהוליווד, אבל עלילות הימים האחרונים העלו אותו לרף חדש של מגה דוש.

בתחילת השבוע, דוגמנית בשם סאמנר סטרו העלתה לחשבון הטיקטוק שלה סרטון, בו סיפרה שניהלה רומן עם לוין. מערכת היחסים בין השניים ארכה כשנה, ולמרות שסטרו לא אמרה בדיוק מתי זה קרה, היא ציינה שלוין כבר היה נשוי ואב לילדות.

"בזמנו הייתי צעירה, תמימה ובכנות - הרגשתי מנוצלת. אדם ואני היינו יחד כשנה. הפסקתי לדבר איתו, ואחרי מספר חודשים הוא חזר לחיי". בשלב הזה, סאמנר שיתפה צילום מסך בו לוין סיפר לה שהוא ואשתו, הדוגמנית בהאטי פרינסלו, מצפים לילד נוסף. "אנחנו מצפים לילד נוסף. אם זה בן, זה יהיה בסדר מבחינך שאקרא לו סאמנר?".

סטרו המשיכה וסיפרה שחשפה את הרומן, כיוון שהבינה שמישהו מחבריה ניסה למכור את המידע לצהובונים. "הבנתי את זה אתמול, כשביקשו ממני תגובה. החלטתי להתוודות ולפוצץ להם את הסיפור". כצפוי, סאמנר עצמה הפכה לרעה בסיפור, כיוון ששכבה עם גבר בידיעה שהוא נשוי ואב לילדים. וואלה! סלבס תגיד משהו שיפוצץ לכם את הראש, אבל אין לה ברירה: תבואו בטענות לגבר הנשוי, לא לפילגש הרווקה. נקסט.

לוין עצמו התייחס לסיפור, ואמש (ג') הוא פרסם הודעה בחשבון האינסטגרם שלו בו הכחיש את הפרשה באופן חלקי: "הפעלתי שיקול דעת לקוי כשדיברתי עם כל אישה שאינה אשתי בצורה פלרטטנית. לא ניהלתי רומן, אבל את הגבול. אשתי והמשפחה שלי הם האנשים היחידים בעולם שאכפת לי מהם. לסכן את כל זה היה נאיבי ומטומטם, הטעות הכי גדולה שעשיתי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אדם לוין. אינסטגרם, צילום מסך
אדם לוין/צילום מסך, אינסטגרם

ההודעה של לוין גרמה לפעולה ההפוכה, ונשים רבות התחילו לחלוק צילומי מסך של הודעות שקיבלו ממנו באינסטגרם. לאחת הוא כתב "תוכלי להעביר את הזמן בזיון איתי", ולאחרת "הבטחתי לעצמי שאפסיק עם בחורות לוהטות, חוץ ממך".

זה הזמן להזכיר שאדם לוין ובהאטי פרינסלו נישאו בשנת 2014 והביאו לעולם שתי בנות, דאסטי רוז (5) וג'יו גרייס (4). בתחילת החודש דווח שבני הזוג מצפים לילד שלישי יחד.

וואלה! סלבס הפסיקה לצאת עם גברים אחרי שחוני מהקצביה הסמוכה בגד בה עם לקוחה קבועה.

  • עוד באותו נושא:
  • אדם לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully