וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירל פאוור: כוכב להקת מארון 5 מבלה עם משפחתו - בשמלה!

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 15:06

אחד הרוקסטארים המפורסמים בעולם, פרסם תמונה משפחתית מבילוי עם אשתו הדוגמנית ושתי בנותיהם - כאשר כולם לבושים בשמלות תואמות. בחירה אופנתית מעניינת למי שאוהב להופיע בלי בגדים? שימו לב מה לאדם לוין היה לומר על זה. וואלה! סלבס בננות

אדם לוין ומארון 5 בסופרבול 2019. GettyImages
גבר-גברררר. כוכב מארון 5, אדם לוין/GettyImages

יש כאלה שיוצאים להפגנות, כותבים סטטוסים ארוכים או מגיעים עד לבית הנבחרים - אבל אדם לוין, סולן להקת מארון 5, אחד המוזיקאים המדוברים והלוהטים ביותר באמריקה ובעולם כולו? הוא מעביר את המסר החריף שלו בשירים, אבל גם בתמונות שלא משאירות מקום לספק, מדובר בעולם חופשי ומשוחרר.

הנה, אתמול (שלישי) הרוקסטאר החליט לפרסם תמונה משפחתית לצד אשתו, דוגמנית "ויקטוריה'ס סיקרט", בהאטי פרינסלו ושתי בנותיהם הקטנות, מתוך בילוי משפחתי בגינה. אבל לא סתם תמונה, אלא כזאת שבה המשפחה מתהדרת בשמלות תואמות. כולם. כולל הבחור הנהדר.

רכלו על אדם לוין בשמלה גם באינסטוש

אדם לוין ובנות משפחתו לבושים בשמלה. אינסטגרם, צילום מסך
מי שמביט בו מאחור... לוין, אשתו ובנותיהם בשמלות/צילום מסך, אינסטגרם

לוין בן ה-42, שידוע לא רק בזכות להיטים שמרקידים את העולם אלא גם בזכות הפיגורה הלוהטת והקעקועים שמכסים את כל גופו - מצולם עם אהובתו והבנות דאסטי (4) וג'יו (3) כשהם אוחזים ידיים, כאשר האמא לובשת שמלה דומה לזו של בת אחת, בעוד שהאבאל'ה, לובש בעצמו שמלה כמעט זהה לזו של בת אחרת. מלכה, מלך, מה זה משנה.

האם הגבר-גבררר השובב ניסה להמחיש עד כמה כל אחד יכול לעשות כרצונו וללבוש כל בגד, כל עוד זה לא פוגע באף אחד אחר? אולי כוכב מארון 5 רצה לתמוך במאבק המתמיד לשוויון נשים או שבכלל השתעשע (כמו ג'אגר) בכך שהוא אליל בלי חולצה, אז עד שלבש משהו בחר לעשות זאת דווקא עם פריט מהארון של אשתו? הכיתוב לצד התמונה, "בנות רק רוצות לעשות פאן", כולל אימוג'י של מריחת לק על הציפורניים, נתון לפרשנות.


וואלה! סלבס לובשת שמלה כשהיא רוצה לאוורר את השוקיים.

עוד בוואלה!

לוהט כמו ג'אגר? סולן מארון 5 בעירום מלא

לכתבה המלאה
אדם לוין. GettyImages
מחנכים לחשוב אחרת. לוין ובת הזוג, הדוגמנית בהאטי פרינסלו/GettyImages
אדם לוין ובנות משפחתו לבושים בשמלה. אינסטגרם, צילום מסך
שמלה והילולה/צילום מסך, אינסטגרם
אדם לוין. GettyImages
למישהו יש בעיה עם זה? אדם לוין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully