וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה אדם לוין?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

3.7.2015 / 0:25

הוא סולן אחת הלהקות הלוהטות בעולם, הוא מנטור בריאליטי כשרונות, הוא זז כמו ג'אגר, הוא יהודי (אבל תפוס), הוא אדם לוין. אבל איך הוא נראה כאשר רק הכרתם אותו? וואלה! סלבס ג'אגר

אימג'בנק GettyImages

אתם אולי מכירים אותו בתור סולן להקת הפופ מארון 5, אבל בביצה ההוליוודית אדם לוין שומר בשנים האחרונות על מעמד של אחד המוזיקאים הלוהטים ביותר בסביבה. מה הפלא, עם להיטי מצעדים וחזות מצודדת, דוגמנית שנישאה לו בשנה שעברה ותפקיד כמנטור בריאליטי הכשרונות "דה וויס" - הבחור יודע לשחק אותה.

לוין היהודי, רק בן 36, מככב כבר כמעט 15 שנים מול קהל מעריצים (טוב, מעריצות) נלהב. את תשומת לבם של הצלמים והפפראצי, לא כבש מיד עם השמעת הלהיט הראשון של הלהקה, אלא רק כשהחל להתפשט עבור כמה צילומים שערורייתיים בעירום מלא, שבזכותם כולם הבינו שהבחור לא רק יודע לשיר. בסדר, מלאכית "ויקטוריה'ס סיקרט" שתלויה לו על הזרוע, אף פעם לא מזיקה.

כדי לשחזר איך העולם הכיר את מיסטר מארון 5 (שאפילו כיכב כניצב ב"בוורלי הילס 90210"!), וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם לוין - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר המוזיקאי, מאז התקופה שהיה חבר צעיר בלהקה שעתידה לכבוש את העולם ורעב ועד לימים אלה ממש, בהם אדם זז כמו ג'אגר וכובש במות. לוהט.


וואלה! סלבס רוצה לזוז כמו ג'אגר, לתוך חדר השינה של לוין. רגע, מה?


עוד מתיחות פנים: כריס בראון | פאולה עבדול | כוכבת "נני" | ג'ון סטאמוס

  • עוד באותו נושא:
  • אדם לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully