וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה כריס בראון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

26.6.2015 / 1:36

הילד הרע של תעשיית הפופ האמריקנית יגיע בקרוב למופע בישראל? הזמנות מצוינת לבחון את כריס בראון (או בפשטות האקס של ריהאנה) מתבגר בעשור האחרונות מול המצלמות. וואלה! סלבס איזיקים

אימג'בנק GettyImages

בום, טראח, זמר הארנ'בי כריס בראון יגיע ממש בקרוב להופעה בישראל - אבל ייתכן שהרבה ממעריציו הצעירים לא ממש יודעים שכוכב ההיפ-הופ-פופ מבלה על הבמות ומול המצלמות כבר יותר מעשר שנים. כן, הכל למרות שהוא רק בן 26 והספיק לעבור בחייו הקצרים חוויות שאנשים בגיל כפול משלו, כנראה עוד לא הספיקו לחוות. הו, יס.

את כריסטופר מוריס בראון, אתם כנראה מכירים בתור האקס של אחת בשם ריהאנה. נו, ההוא שחבט בה מספיק לפני טקס הגראמי ב-2009 - בכדי להירשם בספרי ההיסטוריה בתור הילד האלים ומרגיז הנשים הסדרתי, בתור טראבלמייקר, אבל גם ככזה שסוחף אחריו המון מעריציו שנהנים מהמוזיקה שהוא משחרר מדי פעם. תוך כדי התפתחות הקריירה שלו, את החיוך הגדול בתור ככוכב נוער החליף בתדמית קשוחה, גילה לאחרונה שהוא אב לילדה (כשהוא רק בן 25) וקעקע את כל גופו. הכי חינוך טוב.

בכדי לבדוק איך מיסטר בראון, שבחודש הבא יקפוץ על הבמה בראשון לציון, השתנתה עם השנים שבהן הוא מעורר שערוריות, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר (נו, פחות או יותר), מאז שהיה קונדסון צעיר ועד לימים אלה, שאחריו משפטים, רומנים ושלל תקריות אלימות. כריס, אולי תירגע כבר?


וואלה! סלבס אוהבת ילדים רעים, עד שהם גומרים לה את כל שקית הפיצוחים. אז היא משתוללת.


עוד מתיחות פנים: פאולה עבדול | כוכבת "נני" | ג'ון סטאמוס | ג'ון האם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully