וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה פראן דרשר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

5.6.2015 / 0:11

זוכרים את "נני פיין", המטפלת עם הקול המעצבן והשיער הגבוה? מאז שפראן דרשר הצחיקה את מיסטר שפילד והעולם כולו בתור האומנת, עברו כמה שנים. כיצד היא נראית היום? צפו. וואלה! סלבס לחיים

אימג'בנק GettyImages

יש כאלה שיקראו לה פראן דרשר, אבל רוב תושבי העולם מכירים אותה עוד מהתקופה שבה עבדה בחנות כלולות בפלאשינג, קווינס, עד שהחבר שלה גירש אותה בסצנה מביכה. ואז, היא פגשה צ'ארמר אלמן, הפכה לאומנת של ילדיו - מאז, איפשהו בתחילת הניינטיז, דרשר מוכרת בתור ה"נני". כן, ככוכבת הקומדיה האהובה מהניינטיז, היהודייה הגאה (עם כל הקלישאות) שבתפקיד הראשי.

דרשר, כיום בת 57, גילמה שלל תפקידים על המסך מאז סוף שנות ה-70 של המאה הקודמת - כולל אחד בולט בסרט הקאלט "שגעון המוזיקה". לתהילת העולם ככוכבת גדולה, זכתה רק כשגילמה את האומנת המשעשעת עם האינפוף, בסדרה האמריקנית. מאז סוף שנות התשעים, אז הסדרה ירדה, פראן הספיקה להתגרש מבעלה, לטעון שנחטפה על ידי חוצנים ובעיקר לתת הופעות אורח שמתבססות על התפקיד שהפך אותה לסטארית.

חובבי הניינטיז, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם פראן פיין המצחיקה - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהייתה הגברת עם השיער הנפוח ועד לימים אלה. תוכלו לבחון מה עבר על פניה בין השנים באחוזה במנהטן ועד לשנים האחרונות. הו, איפה מיסטר שפילד?


בילדותה של וואלה! סלבס, נני פיין טיפלה בה. תראו מה יצא ממנה.

עוד מתיחות פנים: ג'ון סטאמוס | ג'ון האם | הנסיך וויליאם | בייבי ספייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully