וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'ון סטאמוס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

29.5.2015 / 0:56

OMG, הדוד ג'סי מ"צער גידול בנות" חוזר לחנך על המסך הקטן? רגע לפני האיחוד של צוות הקומדיה מהאייטיז, אתם חייבים לראות איך סטאמוס שגילם את החתיך השובב התבגר. וואלה! סלבס התאומות אולסן

אימג'בנק GettyImages

התגעגעתם לדוד ג'סי מ"צער גידול בנות"? זה בסדר, כי קומדיית הקאלט מהאייטיז, זו שבה חבורת גברים משפחתית בהחלט גידלה שתי בנות מתבגרות ותינוקת, תשוב בקרוב למסך. ברור שהחידוש המודרני כולל את ה"חתיך" של הסדרה - הדוד המגניב, שהפך לתפקיד המזוהה ביותר שגילם ג'ון סטאמוס הנאה.

ג'סי, סליחה, סטאמוס בן ה-51, החל בכלל כחתיך באופרת סבון באייטיז. משם, התגלגל לסיטקומים לכל המשפחה, עד שהגיעה "צער גידול בנות" והפכה אותו לסטאר בינלאומי. מאז, עשה כמה תפקידי אורח והפציע בדרמת בית החולים "E.R", שחזר את הימים היפים ההם שהחליף טיטולים על המסך, נישא להוליוודית היפהפייה רבקה רומיין, התגרש והמשיך לחייך למצלמות בדיוק כמו הצ'ארמר שהיה לפני כ-30 שנים.

כדי לבחון מה קרה לפנים של הגברבר המסוקס, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם הדוד השווה - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני ש"אנקל ג'סי" עבר מאז שהיה שחקן צעיר ועד לאחרונה, כאשר ג'ון סטאמוס, אין מה לעשות, חוזר לאותו התפקיד שעשה אותו מי שהוא.


וואלה! סלבס חושקת בדוד ג'סי, אבל תמיד רצתה את ג'ואי המצחיקול בתור שותף לתעלולים.


עוד מתיחות פנים: ג'ון האם | הנסיך וויליאם | בייבי ספייס | הת'ר לוקליר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully