וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'ון האם?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

22.5.2015 / 0:01

מעריצי "מד מן" חובבי אלכוהול ונשים יפות, מכירים אותו בתור הפרסומאי השרמנטי דון דרייפר - זה שימיס את לב הליידיז (בדרך של ג'נטלמן). אבל לא תאמינו איך הוא נראה פעם. וואלה! סלבס שיכר

אימג'בנק GettyImages

חובבי האלכוהול, סיגריות ופרסומאים רודפי נשים יפות נפרדו השבוע מאחת הדמויות הנערצות ביותר על המסך הקטן - דון דרייפר, האיש עם הרעיונות איך למכור לכם מוצרים שאתם כנראה לא ממש צריכים בדרמת הסיקסטיז "מד מן". איתם' נפרד מדרייפר גם השחקן שגילם את דמותו במשך עשור, ג'ון האם - זה שממש לאחרונה הודה כי הוא סובל מכמה תכונות משותפות לבן דמותו המיוסרת על המסך הקטן בשנים האחרונות (חיבה עזה לטיפה המרה), זה שעשה ממנו כוכב בינלאומי.

האם בן ה-44, ניסה להשתלב בתעשיית הבידור האמריקנית כבר לפני שני עשורים (אי שם בניינטיז), אבל את הפריצה הגדולה - זו שלוותה בשטיחים אדומים וכמה צילומי פפראצי שערורייתיים שהוכיחו שהוא לא נוהג ללבוש תחתונים - חווה רק לקראת סוף העשור הקודם. מאז הופיע כמה סרטים מדוברים והפך ל"שחקן איכותי", כזה שנוהג ללגלג על כוכבי ריאליטי, אבל גם על ה"האם" הפרטי שלו.

אחרי כמה שנים שבהן השחקן המסוקס בפרונט, הגיע הזמן לבחון איך השתנה המראה של הבחור החתיך - מאז התקופה שבה עוד היה אנונימי ועד לימים אלה, בהם הוא נפרד מדרייפר. לרגל ירידת הסדרה המשפיעה מהמסך, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם האם, כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר בשנים האחרונות, שבהן הוא מוכר מוצרי צריכה, שותה, מעשן ומז... לפחות בטלוויזיה.


וואלה! סלבס שומרת כשרות, אבל היתה מוכנה לטעום את ההאם של ג'ון הזה.


עוד מתיחות פנים: הנסיך וויליאם | בייבי ספייס | הת'ר לוקליר | גבריאל קרטריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully