וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון הגיעה לאירוע בכאפיה יהודית: "עם ישראל חי, תקופה מורכבת לעם היהודי"

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 13:20

אושיית הרשת הגיעה לאירוע מתוקשר כשהיא חמושה בפריט אופנתי שנוי במחלוקת, ומיהרה להסביר מה עומד מאחורי הבחירה שלה. וואלה! סלבס אש קודש

נטלי דדון. אור גפן,
וואלה, הופתענו. נטלי דדון/אור גפן
נטלי דדון/עידו שחם

בחודשים האחרונים חשבון האינסטגרם של נטלי דדון עבר טרנספורמצה. מדוגמנית ואושיית רשת, דדון הפכה למסבירה לאומית מטעם עצמה, ובין מסרים שהיא מעבירה לאחיות ג'יג'י ובלה חדיד, היא מצאה זמן להגיע לאירוע נוצץ בסוף השבוע האחרון.

אבל דדון היא לא אחת שתגיע להתמנגל בלי להעביר מסר, וכשוואלה! סלבס קיבלה את התמונות, היא הופתעה לראות שאת צווארה של נטלי מעטרת כאפיה עליה נכתב "עם ישראל חי". אז מה פשר הבחירה האופנתית המפתיעה?

קראו עוד:
נטלי דדון תומכת בנשות איראן: "אישה לאישה מלכה!"
נטלי דדון נגד הדר מוכתר: "את לא מבושלת לאירוע"

נטלי דדון שר פיטנס. אור גפן,
מפסלות. דדון ושר פיטנס/אור גפן

בשיחה עם וואלה! סלבס, דדון הסבירה שמדובר בכאפייה יהודית: "הוצאתי סיור לשומרון ואחת הבנות הייתה עם הצעיף הזה. בדקתי מאיפה הוא והזמנתי בכל הצבעים. האמירה עליו אומרת הכל, עם ישראל חי. תקופה מאוד מורכבת לעם היהודי, ואז התחלתי לחקור איך זה מתחבר לכאפייה שלא מזוהה עם יהודים. גיליתי שזה פריט היסטורי שלנו, שהוסתר בתקופות בהן רצינו להיטמע ללא סממנים שיבליטו אותנו".

דדון והאג'נדה הגיעו ל-Sher-Face של שר פיטנס, שאחרי שאימנה את הגוף עברה לטיפולים ייעודיים שמאמנים את הפנים. בין הנוכחים באירוע שהפיק אדם סרור היו גם סאבלימינל ואשתו אינס, מירי כהן, רותם חג'ג' ועוד רבות, טובות ומחוטבות.

וואלה! סלבס מעדיפה ללכת עם בורקיני בכל שעות היום, כדי להסתיר את כל מה שלא כדאי שתראו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully