וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון נגד בלה חדיד: "הצטרפת לג'יהאד ולא סיפרת לנו?"

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 10:16

הדוגמנית הבינלאומית התייחסה בחשבון האינסטגרם שלה למבצע "עלות השחר", ומי שלא נשארה חייבת היא דדון, שהעלתה סרטון הסברתי מהפנט. וואלה! סלבס בלוק

בלה חדיד. GettyImages
שלום שלום ואין שלום. בלה חדיד/GettyImages

במהלך מבצעים צבאיים, יש דברים קבועים שחוזרים על עצמם: אותם ביטחוניסטים בפאנלים, אותם תושבים שמפריעים לכתבים בשטח ואותה בלה חדיד שמפזרת הרבה רעל בחשבון האינסטגרם שלה.

הכוכבת הבינלאומית, שמרבה להתבטא נגד ישראל, לא חרגה ממנהגה ופרסמה בסטורי שלה מספר סרטונים שיוצאים נגד המבצע ותומכים בפלסטינים. נכון לעכשיו, חדיד עוד לא כתבה במילותיה שלה, אלא חלקה סרטונים וציטוטים מאתרים אחרים.

חדיד שיתפה, בין היתר, סרטון של העיתונאי הישראלי גדעון לוי, שמכנה את הציבור "שטוף מוח": "במשך ימים נאמר לנו שהדרום נמצא תחת מצור בגלל סכנה. אף אחד לא ידע בדיוק מה הסכנה, ולפתע אחרי שלושה ימים הודיעו שזה מצב בלתי נסבל. עזה נמצאת תחת מצור 16 שנים וזה נסבל, אבל ערים ישראליות בדרום הארץ לא יכולות לשאת ארבעה ימים של סגר".

מי שפחות התחברה לפוסטים של חדיד היא נטלי דדון, שהפכה למסבירה הלאומית מטעם עצמה. דדון העלתה סרטון משלה, בו היא פנתה לחדיד ושאלה האם הצטרפה לג'יהאד האסלאמי מבלי ליידע אותנו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"אני לא מבינה איך את יכולה לתמוך ברוצחים שפוגעים בבני עמך. אותו ארגון שהפך את עזה לאיזור מלחמה. למה את לא יכולה ללמוד עובדות לפני שאת פולטת בולשיט אנטישמי שהמצאת? הם מכוונים טילים לעבר אזרחים ומסתתרים מאחורי אזרחים, אז בואי נלמד עובדות.

ביממה האחרונה הם ירו למעלה מ-400 טילים לעבר ישראל, מתוכם 100 שנפלו בטריטוריה שלהם. לא אכפת להם מאזרחים. אולי כדאי שתגני על האזרחים עמם את מזדהה, ולא עם ארגוני הטרור משתמשים באזרחים כמגנים אנושיים. כדאי שתלמדי קצת עובדות, לפני שאת מתחילה עם התעמולה שלך שכוללת אפס עובדות".

וואלה! סלבס יודעת שבמצב הנוכחי, יש שאלה מתבקשת אחת: מניין האנגלית שלך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully