וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון נגד הדר מוכתר: "את לא מבושלת לאירוע"

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 10:39

הדוגמנית ואושיית הרשת לא הצליחה להישאר אדישה לפרסומים על מוכתר, שנלחמת על מחירי הדיור, אבל שכחה לציין שיש דירה שרשומה על שמה. וואלה! סלבס סיסמאות

הדר מוכתר הגישה את רשימתה לכנסת: "באנו למרר לפוליטיקאים את החיים"/ערוץ הכנסת

אם הדלקתם טלוויזיה ביממה האחרונה, סביר להניח שלא הצלחתם לחמוק מהדר מוכתר, שהגיעה לכל הערוצים כדי לנסות ולנטרל את הפצצה שנחתה עליה. אמרנו פצצה? התכוונו לדירת ארבעה חדרים בחיפה, השמועה אומרת שיש גם נוף לים.

גם נטלי דדון לא הצליחה להישאר אדישה לחשיפה, וניצלה את חשבון האינסטגרם שלה כדי להבהיר למוכתר מה היא חושבת עליה ועל המפלגה בראשה היא עומדת.

"זה התחיל כקוריוז בטיקטוק, זה היה מגניב. אחר כך היא פתאום הנפיצה לנו את המסכים של התקשורת, אלו חיבקו ורוממו אותה, את הגימיק, את התופעה. גם אני נתתי הזדמנות, כף זכות קודם כל בעיניי.
מאז ועד היום, היו פשקווילים, כמה המצאות בדרך ואופס גם יש דירה בחיפה (אבל אי אפשר לרכוש פה דירה הצהירה בכל הזדמנות, ושתהיה לה וילה בקיסריה מצידי - אבל ראוי לבנות אמון לפני הכל. "יש לי דירה אבל לא הייתי מסוגלת לקנות אותה בעצמי לעולם", זהו נתון שהיה מתקבל בברכה). היו ראיונות ריקים מתשובות מעשיות, אבל פה, זה הקצה שלי".

נטלי דדון חתונה ירדן ויזל. ניר פקין
לא חוסכת. נטלי דדון/ניר פקין
הדר מוכתר בהגשת הרשימות לבחירות לכנסת, 18 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
בעלת דירה. הדר מוכתר/ראובן קסטרו

"תבינו, פרגנתי בתחילה, באמת. אמרתי לעצמי:"וואלה, כל הכבוד לה". אבל זה המקום בו אני לא יכולה להשאר אדישה. נציגת הצעירים שרצה לכנסת, מסבירה מדוע השתמטות מצה"ל עקב בעיות כלכליות (יש לך פאקינג דירה) היא בהחלט מצב סביר. לא מקובלת עלי והיא לא מייצגת בעיניי את צעירי מדינת ישראל!

את רוצה לייצג את צעירי מדינת ישראל? תייצגי את חיילי צה"ל שנותנים הכל למען המדינה שלנו, ששמים את גופם, לא את חשבון הבנק שלהם! חיילים בודדים שחיים בקושי רב נותנים מעצמם. שירתתי בעצמי בצבא והחזקתי שתי עבודות במקביל, עם כל הקושי שבדבר. בטח שלא חשבתי לעצמי איך אני דוחה נתינה למדינה על מנת לחסוך כסף.

אמון ואמת זה מה שאנחנו מחפשים היום כעם, תקנו אותי אם אני טועה. שקרים וסיסמאות יש לנו בכמויות,
אנחנו צמאים לדם חדש ואיכותי. את לא מבושלת לאירוע אם להיות עדינה. וניסיתי באמת שניסיתי שלא לתת לזה כאן במה אבל זה בכל פינה וזה אבסורד בעיניי".

וואלה! סלבס קנתה דירה. כלומר, קרטון של מקרר שהיא מצאה ברחוב והספיק לכל החפצים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully