וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש ותמרות עשן: הכוכבים שנשרפו בתעשייה

עודכן לאחרונה: 20.5.2022 / 8:48

מספר המדורות בל"ג בעומר צומצם משמעותית, אבל זה לא אומר שוואלה! סלבס שכחה מכל הסלבס שנשרפו ולא יצליחו להשיג עבודה יותר לעולם. תה, מישהו?

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
מה יהיה עם קניה?/צילום מסך, אינסטגרם

יש אולי ערים שכבר לא מסכימות שנעשה מדורות, אבל איזה מזל שכדי לשרוף את הדברים שאנחנו באמת אוהבים, לא צריך חג או קרשים. הנה, תראו את הוליווד - הם לא חוגגים ל"ג בעומר, אבל שורפים אנשים ללא הפסקה. מספיקה פליטת פה מ-2014 או ריב לא מחושב עם קולגה כדי שהקריירה של כל אחד תעלה בלהבות. הנה כמה מהמדורות הכי גדולות של השנים האחרונות. הכינו את המרשמלו!

אובג'קשן: אמבר הרד

אמבר הרד יוצאת מאולם בית המשפט בלונדון - 20 ליולי 2020. רויטרס, רויטרס
אמבר הרד יוצאת מאולם בית המשפט בלונדון - 20 ליולי 2020/רויטרס, רויטרס

כשאמבר הרד פגשה את ג'וני דפ היא היתה שחקנית מחילה ויפיפיה שעשתה צעדים די ראשונים בהוליווד. מאז היא הספיקה להשתתף בכמה סרטים גדולים, להגיע לכל שטיח אדום, להיקשר לאנשים כמו אילון מאסק וג'יימס פרנקו ובעיקר לצאת לעיתונות כקורבן לאלימות במשפחה, מהלך שכולם מניחים שלדעתה אמור היה לייצב אותה כאישה חזקה ועצמאית.

המהלך עלה בלהבות אחרי דפ הגיש תביעה ע"ס 50 מיליון דולר על הוצאת דיבה, מה שהביא למשפט מגה מתוקשר שמתנהל ממש בימים אלו והפך לסנסציה הגדולה באמריקה. למרות שלא ברור מה יהיו תוצאות המשפט, דבר אחד בטוח - דפ יוצא המלך הבלתי מעורער, עם זוג עורכי דין שבכל פעם מחדש מצליחים להציג את אמבר כשקרנית, מניפולטיבית או במקרים מסוימים פשוט לא ממש נורמלית. היא לא עוזרת לעצמה עם בלבול של עובדות ופרצופים למצלמה שמיד הופכים לויראלים. זה די בטוח להגיד שהרד לא תקום מהר מהמשפט הזה, ושהקריירה והחיים האישיים שלה עומדים לסבול עוד הרבה זמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מוקצה בהוליווד: וויל סמית'

וויל סמית' סוטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר 2022/מערכת וואלה!

נכון, אולי זה לא בדיוק ניצוץ קטן שהפך למדורה אלא יותר בכיוון של פצצת אטום, אבל ברגע אחד וויל סמית', שלא הצליח להכיל את הזעם שלו, הפך משחקן חביב ומכובד עם קריירה מפוארת לאדם אלים שאף אחד לא רוצה לגעת בו.

זה בכלל לא משנה שאותה סטירה שהוא הנחית על כריס רוק היתה במטרה להגן על אשתו שסובלת ממחלה, ושאכן הבדיחה של רוק, בדיעבד, היתה לא במקום. זה גם לא משנה שיש אינספור אנשים שרואים בו אביר על סוס לבן. העובדה שסמית' לא הצליח להכיל את הזעם שלו ברגע כל כך גדול ומצולם הפכה את כל מהלך חייו, וזה די ברור שהוא לא הולך לעבוד בזמן הקרוב, ובטח לא יוזמן יותר לטקס האוסקר.

הודעה אחת יותר מדי: כריסי טיגן

כריסי טיגן. אינסטגרם, צילום מסך
כריסי טיגן/צילום מסך, אינסטגרם

כריסי טיגן התחילה את דרכה כדוגמנית מצליחה אבל הפכה לכוכבת אחרי שהתחנה עם הזמר ג'ון לג'נד ובעיקר אחרי שהצליחה להפתיע את כולם עם חוש הומור יוצא דופן וכישורי בישול שאותם הפכה לספר וסדרת כלי מטבח שנמכרה ברחבי ארה"ב. היא הנחתה תוכניות טלוויזיה וטקסים, הגישה פרסים, הצטלמה על שטיחים אדומים ובעיקר נהנתה מהחיים עד שיום אחד הכל נעצר כשהדוגמנית קורטני סטודן, שמזדהה כא-בינארית סיפרה שלפני כעשור טיגן התנהגה איתה בבריונות וכתבה לה הודעות שעודדו התאבדות.

מי שהצטרף היה גם המעצב מייקל קוסטלו שסיפר שטיגן "הפיצה שמועות שהוא גזען" וגרמה לו לדיכאון. מאז צצו ציוצים מרושעים נוספים בני יותר שנים כנגד לינדזי לוהן ועוד סלבס, מה שגרם לטיגן לאבד אינספור עבודות, להתמודד עם כך שטרגט ובלומינגדיילס החליטו להפסיק למכור את הקולקציות שלה ובעיקר להתנצל על כך שהיא התנהגה כ"טרול" ועשתה החלטות לא נכונות. האם זה עזר לה? לא באמת. נכון, היא עדיין מחזיקה בחשבון אינסטגרם פעיל ומוכרת בגדי חוף ותה מאצ'ה, אבל נראה שהקריירה שלה, שהיתה בנסיקה, לא באמת עומדת לחזור לעצמה.

בלוק ודיווח: קניה ווסט

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

קניה ווסט אף פעם לא היה הכוכב שכולנו מצליחים להבין, והמילה אקסצנטרי היתה מחמאה עבור הפעולות שלו. עם זאת, גם אחרי שהוא התפרץ לבמה בטקס ה-VMA כשטיילור סוויפט קיבלה פרס ואמר לה שהפרס לא מגיע לה, הודע שהוא רץ לנשיאות ארה"ב, או אינספור הפעמים האחרות בהן הוא נשמע מטורלל לחלוטין, קניה עדיין נתפס כגאון איכותי.

לאחרונה, ובעיקר אחרי הגירושים מקים קרדשיאן, נראה שקניה איבד כל קשר למציאות. הוא רב ריבים מתוקשרים עם פיט דוידסון, יוצא עם דוגמנית לא מוכרת שנראית בדיוק כמוה, קונה תיקי הרמס לחברות של האקסית שלו ובעיקר נתפס כאדם פתאטי שלא מסוגל יותר להכיל את מה שהחיים זרקו עליו. למרות שלקניה יש נטיה להצליח לקום מכל סקנדל, הפעם זה מרגיש כאילו הוא לגמרי בדרך להיעלם. ככה זה כשמסתבכים עם קריס ג'נר.

  • עוד באותו נושא:
  • אמבר הרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully