וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגה נמשכת: אמבר הרד הודתה ששיקרה בבית המשפט

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 13:05

גרושתו של ג'וני דפ עלתה על דוכן העדים במשפט המתוקשר ביותר בעולם, והודתה שלא תרמה את הכסף שקיבלה ממנו למרות שבעבר העידה שעשתה זאת. וואלה! סלבס מבוכה

תביעת הדיבה שג'וני דפ הגיש נגד גרושתו אמבר הרד ממשיך להתקיים, כאשר הפעם היא זו שנמצאת על דוכן העדים. במהלך השבוע, עברה חקירה נגדית על ידי אחת מעורכות הדין של דפ, ונתפסה משקרת לגבי תרומות שהעבירה לארגונים שונים.

כאשר בני הזוג התגרשו, דפ העביר להרד סכום של שבעה מיליון דולרים במסגרת הסכם שנחתם ביניהם. בעבר סיפרה שתרמה את הסכום, וחילקה אותו בין ארגון שתומך בזכויות אדם לבית חולים לילדים בלוס אנג'לס. עם זאת, בעדותה האחרונה עלה כי לא תרמה את הסכום כפי שהצהירה בעבר.

כאשר נשאלה מדוע לא ביצעה את התרומה המלואה, למרות שהעידה על כך בבית משפט באנגליה, האשימה את דפ ואמרה "הייתה לי כוונה לעמוד בהתחייבות שלי. אני אשמח שהוא יפסיק לתבוע אותי, ואז אוכל לעשות את זה".

בנוסף, עורכת הדין של דפ התעמתה עם הרד לגבי מתנה ביזארית במיוחד שהעניקה לו: סכין. השי הצנוע הוענק לו בשנת 2012, בתקופה בה הרד טוענת שהחל להתעלל בה. עורכת הדין לא הבינה למה סכין ענק היא מתנה לגיטימית לגבר שמכה אותך, אולם הרד נימקה את הבחירה ב"לא חשבתי שהוא ידקור אותי עם הסכין הזו".

וואלה! סלבס יודעת שסכינים זו מתנה שנותנים רק לאויבים. אולי הם עדיין היו יחד אם הייתה מסתפקת באפטרשייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully