וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין באומן: "כמעט בכל שבוע אני רואה חברה מתה"

25.1.2022 / 15:22

באומן ואימה יהודית הגיעו לכנסת כדי לספר על המאבק העיקש שהן מנהלות נגד הפרעות האכילה עמן מתמודדת קארין: "אין מודעות ואין אוזן קשבת". וואלה! סלבס נלחמת

יהודית וקארין באומן בכנסת/דוברות הכנסת

בשבועות האחרונים המדינה כולה עוקבת בדאגה אחרי קארין באומן, אשר מתמודדת עם הפרעות אכילה כבר שנים רבות. לאחרונה מצבה התדרדר ואימה, יהודית באומן, פתחה קמפיין לאיסוף תרומות כדי לממן טיפול רפואי מציל חיים עבור קארין.

בשבועות האחרונים באומן הייתה מאושפזת בבית חולים ולאחר שהתחזקה מעט, הגיעה הבוקר (ג') יחד עם יהודית לכנסת. השתיים דיברו בועדת הבריאות בנושא הפרעות אכילה, וסיפרו על הדרך הארוכה שעברו ועל המחלה הקשה שלא מדוברת מספיק.

יהודית קארין באומן לימור מגן תלם. יח"צ,
רק בריאות. קארין ויהודית באומן וח"כ מגן תלם/יח"צ

מי שעמדה לצידן ברגעים הקשים הייתה ח"כ לימור מגן תלם, אשר מכהנת כיו"ר השדולה למניעת הפרעות אכילה.

"הגענו למצב שאנחנו מגייסים את עצמנו בגלל שאין מקומות ואין מספיק מודעות, עד שלימור נכנסה. אין אוזן קשבת וזה מה שקרה בכנסת. הגעתי לדבר כשקארין שקלה 44 קילוגרמים והייתה במצב טוב יותר מעכשיו", אמרה יהודית.

קארין, שישבה לצידה, לא הצליחה להסתיר את ההתרגשות וחשפה צד מזעזע של המחלה: "לימור היא מלאך שהתחילה להאיר את העניין, שהיה חבוי ומוסתר. אף אחד לא יודע כמה מתות. כמעט בכל שבוע, שבועיים, חודש אני רואה חברה שלי שמתה".

עוד בוואלה!

"אני מבקשת שתאמינו לי": ההסתבכות של מעין אדם

לכתבה המלאה
יהודית קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
יהודית קארין באומן/צילום מסך, אינסטגרם

"לפי הנתונים שאספנו, מאז הקורונה הפניות לטיפול בהפרעות אכילה עלה ב-40 אחוז. לפי הערכות, 450 אלף אנשים במדינת ישראל סובלים מהפרעות אכילה. התקנים הקיימים היום פשוט אינם מספקים להתמודדות עם התופעה.

אני מלווה את קארין באומן כבר מספר חודשים ועוזרת לה בכל מה שאפשר. יהודית היא לביאה אמיתית שנלחמת בכל כוחה במערכות עם כל הקשיים.

נלחמתי מאוד קשה כדי להשיג תקציבים לנושא של הפרעות אכילה. לשמחתי הרבה שר האוצר אישר לי תקציב משמעותי של 30 מיליון שקלים", אמרה ח"כ מגן תלם.

וואלה! סלבס מאחלת למשפחת באומן בריאות איתנה וחזרה לשגרה בריאה כמה שיותר מהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully