וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מבקשת שתאמינו לי": ההסתבכות של מעין אדם

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 10:17

יוצאת הריאליטי ואושיית הרשת השיקה ליין תכשיטים, אולם זמן קצר לאחר מכן התברר שאותם המוצרים בדיוק קיימים באתרים סינים ונמכרים בעשירית מחיר. המעריצים זעמו, אדם הסבירה והרשת גועשת. וואלה! סלבס חיקוי זול

מעיין אדם/אינסטגרם

בשנה החולפת משפיעניות רבות השתמשו בכוחן כדי לפתוח מותגים ייחודיים והחלו למכור איפור, תכשיטים ובגדים. מעיין אדם היא לא יוצאת מן הכלל, ולפני מספר ימים השיקה את MADAM, ליין תכשיטים שנבחרו על פי טעמה האישי.

גולשים חדי עין הבחינו בכך שתכשיטים זהים לאלו של אדם נמכרים באתרים סיניים בעשירית מחיר. כך למשל, צמיד שנמכר אצל אדם ב-279 שקלים, נמכר בעלי אקספרס ב-17 שקלים בלבד. הטוקבקים לא איחרו להגיע, ועד מהרה ניצבה אדם מול המוני עוקבים שמבקשים להבין למה הפערים במחירים גבוהים כל כך.

"תסבירי, איך יכול להיות שאת מוכרת את אותם תכשיטים, כמו בהרבה אתרים אחרים, עזבי רגע את התמחור, זכותך לתמחר כמה שבא לך ולהרוויח כמה שיותר (בלי ציניות), רק תסבירי איך ליין ייחודי שלך (את קראת לו הבייבי שלך) נמכר בעוד הרבה מקומות. פשוט תסבירי, לפעמים האמת טובה מותר מכל התקרבנות", כתבה עוקבת אמיצה - ואדם אכן הסבירה.

הכוכבת העלתה סדרה של סטוריז, בהם ניסתה להבהיר שמדובר באי הבנה. "אני מאוד בצער שהצליחו לגרום לאנשים להאמין שמה שרואים בעלי אקספרס זה התכשיטים של MADAM. אני מתביישת שמישהו בכלל חושב ככה או מאמין שאני מסוגלת לקנות בכמה שקלים ולמכור ככה.

זה לא אותו התכשיט, גם אם זה נראה בדיוק אותו הדבר. גם גוצ'י יש אחד לאחד בעלי אקספרס, אבל אף אחד לא חושב שגוצ'י קני בשני שקלים ומוכרים בשני מיליון. MADAM הם תכשיטיים איכותיים שעברו ציפוי מחדש ובקרת איכות. יש אחריות לשנה. אני אתן אחריות לשנה על זבל שמגיע מאתרים סיניים?

אתן צריכות לסמוך עלי. אני יודעת איך זה נראה, אני יודעת שזה יכול להיות מרגיז, לא באתי לעשות כסף על הגב שלכן. כל מה שאני מבקשת מכן פעם אחת זה שתסמכו עלי שמה שאומרים לכן זה לא נכון, גם אם זה ממש נראה".

וואלה! סלבס ניסתה להעתיק במבחן התיאוריה שלה, נתפסה וכעת היא נוהגת בתלת אופן.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully