וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משלמים את מחיר האהבה שלנו": ניקי גולדשטיין ובן הזוג מדברים על החשיפה

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 11:31

השחקן והקומיקאי ובן הזוג אייל שלום התייחסו לכתבה בה סיפרו על ההתאהבות הלא שגרתית שלהם. "זה לא היה פשוט בכלל, אבל זה מאחורינו והחיים לפנינו". וואלה! סלבס גאווה

ניקי גולדשטיין אייל שלום. אינסטגרם, צילום מסך
חמודים. ניקי גולדשטיין ואייל שלום/צילום מסך, אינסטגרם

בסוף השבוע האחרון חשף השחקן והקומיקאי ניקי גולדשטיין, שנפרד מאשתו לפני קצת יותר משנה, שהוא נמצא במערכת יחסים עם גבר. בן הזוג שלו הוא אייל שלום, והשניים מכירים עוד מילדות והיו חברים טובים לאורך השנים.

הבוקר (א') העלה שלום פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בשמו ובשם גולדשטיין וכתב על התחושות אחרי הריאיון שהעניקו לחדשות 12 והתגובות שקיבלו.

"ניקי שלי, עכשיו כבר מותר לגלות לכולם כמה אני מאוהב בך? כמה אתה יפה מבחוץ ומבפנים? כמה עומק, נשמה ורגש יש בך? איך אפשר שלא להתאהב בך? זה לא היה פשוט בכלל, אבל זה מאחורינו והחיים לפנינו. שרק נהיה בריאים".

ניקי גולדשטיין אייל שלום. אינסטגרם, צילום מסך
חברי ילדות. גולדשטיין ושלום/צילום מסך, אינסטגרם

"חשוב היה לנו להראות שמעבר לרכילות, עומדים כאן שני אנשים רגישים ומצפוניים שקרה להם משהו לא צפוי באמצע החיים. שנינו עם הערכה עצומה לנשים, האמהות המדהימות של ילדינו שהלכו איתנו כמעט חצי חיים יחד והן משפחה עבורנו לעולמים (בינינו, הן הגיבורות האמיתיות כאן). לשנינו יש ילדים שצריכים ללכת בגאווה לבית הספר ביום שאחרי, הורים ואחים שהחשיפה הזו פוגשת גם אותם פתאום.

הסיפור הזה הוא הרבה מעבר לרכילות. הוא גם לא הסיפור הקלאסי של יציאה מהארון. הוא סיפור על אומץ, הוא סיפור על ללכת אחרי הלב. זה סיפור על להתאהב בנשמה של בן אדם שהוא במקרה גם החבר הכי טוב שלך. הוא סיפור על לא לוותר לעצמך גם אם זה קשה, מביך ובלתי אפשרי לעיתים. לאהבה אמיתית אין מחיר ולעיתים נדרש לשלם בגינה מחיר יקר. אף פעם לא מאוחר להתאהב.

שילמנו ואנחנו עדיין ממשיכים לשלם את מחיר האהבה שלנו. ברור לנו שישנם דעות לכאן ולכאן, אבל דבר אחד אני מציע כאן לכולם: אף פעם אל תשפטו אחרים כל עוד לא עמדתם אתם בסיטואציה .עצות מהצד וידיים קלות שם על המקלדת, לא עושות אותך או אותך שם גיבורים גדולים. העולם שייך לאמיצים. היינו אמיצים לרגע ועכשיו כל רצוננו הוא לחיות את חיינו כפי שאנחנו מבינים אותם, בלי להתנצל יותר".

עוד בוואלה!

ארוחת בוקר קונטיננטלית: אמירה בוזגלו סועדת

לכתבה המלאה
ניקי גולדשטיין אייל שלום. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
בהצלחה!/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

"תודה לכל החברים המדהימים שלנו שאספנו בדרך בשנה הזאת, חברים שהלכו איתנו יחד והאמינו בדרך שלנו גם כשהיה קשה מסביב. הוכחתם לנו שעם חברים כמוכם, אנחנו פשוט הרבה יותר חזקים. תודה לכולם על המילים, התגובות המרגשות, שמחזקות ובעיקר מחממות ופותחות את הלב. עכשיו אנחנו רוצים לבקש קצת שקט ושגרה.שתהיה לכולנו שנת 2022 מלאה הפתעות טובות ובעיקר מלאה באהבת חינם
ובעיקר בריאות טובה. אוהבים. ניקי ואייל".

וואלה! סלבס יודעת שאהבת אמת תמיד מנצחת ואין בושה במערכת יחסים בין אישה לרחת לוקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully