וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי גולדשטיין ואישתו נפרדים

4.11.2020 / 9:15

15 שנים של זוגיות יציבה ונוצצת, השחקן המפורסם ואישתו, שגם הייתה המנהלת האישית שלו - מחליטים להפריד כוחות ומודיעים על פרידה. "כל אחד והקורונה שלו", כתב ניקי גולדשטיין בעמוד האינסטגרם שלו. וואלה! סלבס מתבודדת

צילום מסך

נראה שווירוס הקורונה ממשיך להכות באנשים נוספים ולא פוסח גם על כוכבי הביצה המקומית, כך שאחרי של מעט זוגות החליטו להיפרד וגם לחזור - עכשיו התעשייה עומדת בפני עוד גירושים, הפעם אלו ניקי גולדשטיין ואישתו שירלי שהחליטו להודיע לעולם כולו כי הם נפרדים אחרי 15 שנים של זוגיות די יציבה, ומה הדרך הטובה לעשות זאת? באינסטגרם, כמובן.

ניקי גולדשטיין. ניר פקין
אחרי 15 שנים. ניקי ושירלי/ניר פקין

השחקן המפורסם העלה הבוקר פוסט לעמוד האישי שלו בו הוא מסביר לעוקבים שלו על הפרידה, "כמעט שנה שעולם שלם עצר מלכת ונקלע למשבר הקורונה שהוליד בכל בית מציאות חדשה והציף בין היתר חששות, ספקות, רצונות, אי וודאות וחלומות ובמילים אחרות 'כל אחד והקורונה שלו'", כתב גולדשטיין והוסיף, "וכך מצאנו את עצמנו שירלי ואני, מתמודדים גם בביתנו שלנו עם משבר פרטי משלנו. 15 שנים של ביחד, של אהבה וחברות אמת שהולידה והביאה לעולם גם את שני ילדנו והאוצרות של חיינו גיא ואור אריה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניקי גולדשטיין. ניר פקין
כל אחד והקורונה שלו/ניר פקין

"אחד החקיינים הכי טובים במדינה המשיך וכתב, "שנים רבות צעדנו יחד כזוג ומשפחה בשביל החיים המשותף שלנו והלכנו בו יד ביד בביטחון בהערכה ובאהבה גדולה אחד לשנייה. אז לפני שהרשת תתמלא בחרושת שמועות החלטנו לספר לכם שירלי ואני כי החלטנו ביחד לקחת נשימה, פסק זמן ולצעוד כל אחד מאיתנו בנפרד בשביל חדש ואנו עושים זאת באהבה וכבוד אחד לשניה ובאהבה ענקית לילדנו. ויחד שירלי אני גיא ואור אריה כמשפחה אוהבת נמשיך תמיד לצעוד יחד", כתב.


וואלה! סלבס גן נאלצה להיפרד מהחבר שלה בגלל הקורונה. לפחות הוא הוריש לה את החבר מועדון בבורגר ראנץ'.

ניקי גולדשטיין. רפי דלויה
ניפרד כידידים. ניקי ושירלי גולדשטיין/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully