וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הגירושים מאשתו: ניקי גולדשטיין יצא מהארון

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 14:50

השחקן והקומיקאי האהוב שנפרד מאשתו לפני קצת יותר משנה יצא מהארון והציג את בן הזוג החדש, עמו הוא נמצא במערכת יחסים בחודשים האחרונים. אז מי בן המזל? וואלה! סלבס משוחררת

ניקי גולדשטיין אייל שלום. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
בהצלחה חמודים! ניקי גולשטיין ואייל שלום/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

השחקן והקומיקאי האהוב ניקי גולדשטיין יצא מהארון וחשף את בן הזוג החדש שלו. הכירו את אייל שלום, מעצב פנים רותח והפרטנר של גולדשטיין בחודשים האחרונים.

לפני קצת יותר משנה גולדשטיין ואשתו שירלי נפרדו אחרי 15 שנים של זוגיות יציבה ואוהבת. הליך הגירושים ביניהם הושלם בקיץ האחרון וניקי החליט לפתוח את השנה החדשה בתור אדם חופשי, מאושר ומאוהב.

ניקי גולדשטיין אייל שלום. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
זוג יפה בהגזמה/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

שלום מנהל עסק מצליח לעיצוב פנים עם אשתו לשעבר, מירב שלום. מקורבים סיפרו לוואלה! סלבס שניקי ואייל הם חברי ילדות, ואייל הוא בן דודו של דורון מדלי, חבר קרוב של גולדשטיין. השניים החליטו לקחת את החברות הקרובה לשלב הבא והחלו לנהל מערכת יחסים. בני הזוג התראיינו לחדשות סוף השבוע של ערוץ 12, וסיפרו על התהליך המורכב שעברו.

חבריהם הקרובים סיפרו לוואלה! סלבס שהם מתגוררים יחד וכל חבריהם הקרובים מודעים לאהבה השוררת בין השניים, שמקפידים להגיע יחד לאירועים ומפגשים חברתיים.

עוד בוואלה!

"יש המון שמועות נכונות": דניאל גרינברג ואייל גולן מגיבים לפרידה

לכתבה המלאה
מירב שלום. פייסבוק, צילום מסך
מירב שלום/צילום מסך, פייסבוק

מירב שלום, גרושתו של אייל, דיברה על הנושא בפתיחות בחשבון הפייסבוק שלה. "היום בעצם כולם יודעים את מה שנחשב אצלנו לחדשות ישנות. הייתי נשואה לאייל 24 שנים ויש לנו שני ילדים מושלמים. לפני שנה וחצי החלטתי אני שזהו, הגיע הזמן להפריד כוחות ברמה הזוגית, ולכן החלטנו שמתגרשים עם הרבה כבוד והבנה.

אני בטוב ובזוגיות מדהימה עליה חלמתי, אז אל תדאגו לי לרגע. זה הזמן שלנו כהורים לעטוף את הילדים שלנו אל מול החשיפה הפומבית והלא קלה הזו. הכי חשוב שהיד לא תהיה קלה על המקלדת. יש פה שני ילדים בוגרים בבית שרואים ושומעים הכל. בסוף נשארנו משפחה אוהבת ומלוכדת לנצח נצחים".

וואלה! סלבס מאחלת לכל קוראיה להפוך לאנשים חופשיים ומשוחררים מעכבות. זו לא בושה לאהוב, בעיקר ביסלי גריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully