וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמכורה לאורח חיים בריא ועד התיכוניסטית המוכשרת: המשפיעניות הישראליות שחייבים לעשות להן סבסקרייב

בשיתוף YouTube ו-Samsung

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 12:29

אם השמות מריה סקלדזיק, אבי אבישג, עמית בן דוד, קארין קליינברג ורוני סורול עדיין לא מוכרים לכם, יש מצב שהסתובבתם עד עכשיו במקומות הלא נכונים ברשת. וואלה! סלבס שמחה לעשות לכם סדר ולהציג בפניכם את יוצרות התוכן הכי מעניינות במדינה. כתבה רביעית ואחרונה בסדרה

קשה להאמין, אבל הגענו לשבוע הרביעי והאחרון של הפרוייקט המיוחד שכלל 20 נשים מוכשרות, חזקות, חכמות ויצירתיות שיוסיפו עולמות תוכן שלמים לפיד שלכם.

YouTube ו-Samsung בחרו ב-20 משפיעניות הרשת הכי מבטיחות בישראל שאתם חייבים להכיר ואנחנו גאים להציג בפניכם את החמישייה המהממת שנועלת את הפרוייקט. כיוון שרושם ראשוני הוא החשוב ביותר, ביקשנו מנבחרת המשפיעניות להציג את עצמן בדקה לכל היותר. אז למה אתם מחכים? נעים מאוד להכיר!

מריה סקלדזיק: בריאות מעולם לא נראתה טוב יותר

מריה סקל. אינסטגרם, צילום מסך
מריה סקל/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? מדובר באישה צעירה שמככבת ברשתות החברתיות ואם לא נתקלתם בה שם, יש סיכוי שראיתם אותה בהרצאה שהיא מעבירה, בה היא מספרת את סיפור החיים שלה.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? כי היא אישה מעוררת השראה שהצליחה להתגבר על הפרעות אכילה שליוו אותה, חיה אורח חיים מאוזן ובריא ומספרת את כל האמת על תזונה נכונה ושגרת אימונים. אם עוד לא השתכנעתם, הכלב המתוק שלה מככב גם הוא בעמוד ובן הזוג שלה, אותו הכירה כשאימצה שגרת חיים מאוזנת, מוסיף הרבה רומנטיקה לסיפור.

אבי אבישג: הפכה את התחביב למקצוע

אבי אבישג. אינסטגרם, צילום מסך
אבי אבישג/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? אבי היא הפרזנטורית בסושיאל של תחנת הרדיו המצליחה 99fm ושל גוף הבידור NOW מבית היוצר של וואלה! ו-99fm. בלי קשר למשרות הנחשקות, היא אוחזת בעמוד טיקטוק פרטי ומפואר שזיכה אותה בוי כחול!

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? מדובר באחת הנשים המצחיקות ביותר שיש כיום ברשת והיא לא תהסס לחלוק איתכם את האובססיה לגיא מזיג, את יכולות השירה המפוקפקות שלה ואת האאוטפיטים ההורסים שהיא מזמינה ברשת.

עמית בן דוד: קולו של דור

עמית בן דוד. אינסטגרם, צילום מסך
עמית בן דוד/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? כשהיא תתחיל לשיר כל חלקי הפאזל יתחברו. מדובר באחת מהזמרות הכי מוכשרות שיש היום ברשת וחוץ משירה היא גם יוצרת מוזיקה בדרכים שהעיפו לנו את הראש בקטע הכי טוב שיכול להיות.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? תשכחו מכל מה שחשבתם על שירה. לא מדובר בעוד זמרת קאברים, אלא בגברת יצירתית שלקחה את הכישרון שלה צעד אחד קדימה. היא מאתגרת חברים, מאתגרת את עצמה ושרה על כל נושא שבעולם - מגלגל המזלות ועד חברה שגונבת בגדים.

קארין קליינברג: המירוץ לפריים טיים

קארין קליינברג. אינסטגרם, צילום מסך
קארין קליינברג/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? מהעונה השביעית של "המירוץ למיליון", שם התמודדה יחד עם בעלה. השניים הפגינו זוגיות מעוררת קנאה וניפצו את כל הסטיגמות על הזוג הדתי.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? ההשתתפות בתכנית הריאליטי השאירה את קארין עם טעם של עוד ועם אמביציה מטורפת כמו שלה, הפריצה הגדולה נמצאת ממש מעבר לפינה. היא משפיענית מצליחה, בעלת עסק לעיצוב מטפחות ושמלות למגזר הדתי, לומדת לתואר שני ומשלבת גם לימודי משחק ותפירה. במילים אחרות - יש לה לא פחות מ-25 שעות ביממה, והיא מנצלת כל דקה בהן.

רוני סורול: משעת אפס לחזרות

רוני סורול. אינסטגרם, צילום מסך
רוני סורול/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? מאיפה לא? היא הייתה חברה בלהקת בנות, הופיעה בכל עיר בארץ עם פסטיבל הטיקטוק והיא חורכת את הרשתות החברתיות עם תמונות מעוררות קנאה מחיים של תיכוניסטית ישראלית טיפוסית.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? כי היא תכניס בכם רוח נעורים, אמביציה וחשק ממשי להיתקל באתגרים רק כדי שתוכלו לצלוח אותם ולצאת מחוזקים. חוץ מזה, היא פאשניסטה לא קטנה ונטע אלחמיסטר יכולה רק לקנא בכמות בגדי הים השווים שיש לה בארון.

יוטיוב סמסונג. יח"צ,
יוטיוב סמסונג/יח"צ

המשפיעניות בכתבה נבחרו על ידי YouTube ו-Samsung ישראל להשתתף בתוכנית ייחודית בשם She Made It במסגרתה הן מקבלות כלים מקצועיים והשראה ליצור תכנים ברמה גבוהה, להגדיל את הקהל שלהן ולבנות את המותג שהוא הן.

לכתבה השלישית בסדרה
לכתבה השניה בסדרה
לכתבה הראשונה בסדרה

וואלה! סלבס, בשיתוף YouTube ו-Samsung

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully