וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפעילה הלהט"בית ועד החיילת מדרום אמריקה: המשפיעניות הישראליות שחייבים לעשות להן סבסקרייב

בשיתוף YouTube ו-Samsung

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 12:28

אם השמות רומי אברג'יל, נעמה שטיין, לוסיה גולדברג, ניקול עומרי ומאיה בכובסקי עדיין לא מוכרים לכם, יש מצב שהסתובבתם עד עכשיו במקומות הלא נכונים ברשת. וואלה! סלבס שמחה לעשות לכם סדר ולהציג בפניכם את יוצרות התוכן הכי מעניינות במדינה. כתבה שלישית בסדרה

בשנים האחרונות הרשתות החברתיות הוצפו במשפיענים שמעלים תכנים איכותיים משלל תחומים. כל אחד יכול למצוא את ההשראה שלו, החל מ-DIY ועד תספורות לכלבים אבל אם להודות על האמת, השפע יכול להיות מבלבל.

כדי להקל עליכם למצוא את ההשראה המושלמת, YouTube ו-Samsung בחרו ב-20 משפיעניות הרשת הכי מבטיחות בישראל שאתם חייבים להכיר: הן מצחיקות, מוכשרות וחולמות בגדול.


בכל יום חמישי ולמשך חודש, נציג חמש משפיעניות שהתגברו על המכשולים והצליחו להפוך לאושיות של ממש בתחומים שונים, מדימוי גוף חיובי ועד משחק. כיוון שרושם ראשוני הוא החשוב ביותר, ביקשנו מנבחרת המשפיעניות להציג את עצמן בדקה לכל היותר. אז למה אתם מחכים? נעים מאוד להכיר!

רומי אברג'יל: הפעילה הטרנסית שריגשה את כל המדינה

רומי אברג'יל. אינסטגרם, צילום מסך
רומי אברג'יל/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? מהרשתות החברתיות והטלוויזיה, שם חלקה באומץ וכנות את תהליך ההתאמה המגדרית שעברה ואת החיים החדשים שלה בתור אישה חופשיה ומאושרת.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? כי היא מרגשת, כנה עד כאב וחושפת גם את הרגעים הלא פוטוגניים של הסלבס. חוץ מזה היא מצחיקה ואם נהיה שטחיים לרגע, יש לה לוק שהורס את הבריאות.

נעמה שטיין: פמיניסטית, גיקית ומהממת

נעמה שטיין. אינסטגרם, צילום מסך
נעמה שטיין/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? גיימרים מנוסים כבר נתקלו בנעמה, שנחשבת לפורצת דרך בנישה שנשלטת ברובה על ידי גברים. בנוסף היא מרצה, דוגלת בדימוי גוף חיובי, דוגמנית למידות גדולות ופעילה פמיניסטית בולטת.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? נעמה היא נערת הפוסטר של נשים פורצות דרך, כזו שמעוררת השראה להעז ולתת פייט למין הנגדי. היא מוכיחה שאין דבר שנשים לא יכולות לעשות וכל זה עם אייליינר מעורר קנאה וחשבון אינסטגרם שכולו כיף טהור.

ניקול עומרי: משרד המשפטים ביום, טיקטוק בלילה

ניקול עומרי. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול עומרי/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? מהרשתות החברתיות, שם היא אוחזת בצבא נאמן של עוקבים שמקבלים הצצה לחיים שמשלבים הרבה פאן וביוטי אבל שלא תטעו - מדובר באישה רצינית לחלוטין.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? למרות שהרשתות שלה מלאות בתמונות מחופשות ובילויים, ניקול עובדת ביחידה לקשרי חוץ במשרד המשפטים ומצליחה לשלב באופן מושלם בין הרצינות של המשרה שלה לחיים של צעירה בת 22, שכבר הספיקה ללמוד בתיכון בהודו, לשרת ביחידת הכבאות תוך כדי ולקחת חלק בפרויקטים בינלאומיים בכל העולם.

מאיה בכובסקי: מזל, כישרון ובית מלון

מאיה בוכובסקי. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה בוכובסקי/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? מדובר בשחקנית עסוקה למדי, כך שיש סיכוי שנתקלתם בה על בימת התיאטרון או בסדרה "אחותי קפצה כיתה".

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? מדובר באישה מוכשרת, יצירתית ויפה בצורה יוצאת דופן שעובדת קשה כדי לסלול את מקומה בעולם המשחק הישראלי. חוץ מזה, היא מצליחה להפוך כל לימון ללימונדה, גם כשמדובר בתקרית הכואבת ביותר שאדם יכול לחוות: זרת שנתקעת במדרגה.

לוסיה גולדברג: מדרום אמריקה לצה"ל

לוסיה גולדברג. אינסטגרם, צילום מסך
לוסיה גולדברג/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? היא הספרדיה מהטיקטוק, כמובן! כנראה שלא היחידה, אבל המיוחדת מכולן וזו ששוברת כל מוסכמה אפשרית.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? לוסיה עלתה לישראל מדרום אמריקה ולמרות שהיא אינה יהודיה, בחרה לשרת בצה"ל. חוץ מזה, היא מנהלת עסק, מאורסת ותלמד אתכם להפוך לגרסה הטובה ביותר של עצמכם.

יוטיוב סמסונג. יח"צ,
יוטיוב סמסונג/יח"צ

המשפיעניות בכתבה נבחרו על ידי YouTube ו-Samsung ישראל להשתתף בתוכנית ייחודית בשם She Made It במסגרתה הן מקבלות כלים מקצועיים והשראה ליצור תכנים ברמה גבוהה, להגדיל את הקהל שלהן ולבנות את המותג שהוא הן.

הכתבה השניה בסדרה מחכה לכם כאן!

וואלה! סלבס, בשיתוף YouTube ו-Samsung

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully