וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמורה לאנגלית ועד האימא שאומרת רק את האמת: המשפיעניות הישראליות שחייבים לעשות להן סבסקרייב

בשיתוף YouTube ו-Samsung

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 12:31

אם השמות ימי בן מוחה, תמר לנגבורד, דנדי ביטון, אסתר אווקה ושירה לוי עדיין לא מוכרים לכם, יש מצב שהסתובבתם עד עכשיו במקומות הלא נכונים ברשת. וואלה! סלבס שמחה לעשות לכם סדר ולהציג בפניכם את יוצרות התוכן הכי מעניינות במדינה. כתבה שניה בסדרה

בואו נודה באמת: כולנו עוקבים אחרי אותם אנשים ברשתות החברתיות ומתעצלים לחפש כשרונות חדשים שינעימו את זמננו. YouTube ו-Samsung בחרו ב-20 משפיעניות הרשת הכי מבטיחות בישראל שאתם חייבים להכיר: הן מצחיקות, מוכשרות וחולמות בגדול.

בכל יום חמישי ולמשך חודש, נציג חמש משפיעניות שהתגברו על המכשולים והצליחו להפוך לאושיות של ממש בתחומים שונים, מאימהות ועד דוגמנות.

כיוון שרושם ראשוני הוא החשוב ביותר, ביקשנו מנבחרת המשפיעניות להציג את עצמן בדקה לכל היותר. אז למה אתם מחכים? נעים מאוד להכיר!

תמר לנגבורד: מורה ביום, טיקטוקרית בלילה

תמר לנגבורד. אינסטגרם, צילום מסך
תמר לנגבורד/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? מניין האנגלית שלכם? מתמר כמובן, שעובדת כמורה ובזמנה הפנוי מעבירה שיעורי אנגלית מדהימים בעמוד היוטיוב שלה. ויש גם דור עתיד בדמות בנה הפעוט, לביא, שזכה לכינוי "פרופסור גומץ" והפך למסביר הלאומי הלא רשמי כשמגפת הקורונה הייתה בשיאה.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? כי היא מצחיקה, צינית במידה ויודעת לגשר בצורה מושלמת על הפער שקיים בין מורים לתלמידים. בתור בונוס, תשפרו את האנגלית שלכם ותכירו את המורה הכי מגניבה בארץ.

ימי בן מוחה: מפיקת האירועים שכובשת את העולם

ימי בן מוחה. טיקטוק, צילום מסך
ימי בן מוחה/צילום מסך, טיקטוק

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? מדובר באושיית טיקטוק עסוקה במיוחד, שהפכה לבעלת עסק כשהייתה בצבא. היא מפיקת אירועים מצליחה שהרימה הצעות נישואים רבות, שיגרמו לכם לדמוע מהתרגשות.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? כי היא העזה ללכת עם החלום שלה עד הסוף, ואין דבר יותר מעורר השראה מתעוזה וביטחון עצמי.

דנדי ביטון: האימא הכי כנה ברשת

דנדי ביטון. אינסטגרם, צילום מסך
דנדי ביטון/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? אם יש לכם ילדים, אין סיכוי שלא נתקלתם באחד הסרטונים של דנדי, שדוגלת באמירת האמת כולה.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? כי היא האישה הכי כנה ברשת ומדברת בפתיחות על האתגר הגדול שקיים בגידול שלושה ילדים. בלי מסכות, בלי פילטרים ועם הרבה הומור עצמי.

אסתר אווקה: צוחקת על כל מה שזז

אסתר אווקה. אינסטגרם, צילום מסך
אסתר אווקה/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? מדובר באחת הנשים הכי מצחיקות ברשת, ואין סיכוי שגללתם בטיקטוק ולא קפץ לכם סרטון שלה.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? כי בעולם של אסתר, אפשר לצחוק על הכל: העדה האתיופית, הקהילה הגאה ובמילותיה שלה - כל מה שזז ונושם. בנוסף, היא יודעת לשיר בצורה מושלמת ויש לה פוביה מחתולים, שהופכת הכל למצחיק הרבה יותר.

שירה לוי: הילדה בעלת מגע הזהב

שירה לוי. אינסטגרם, צילום מסך
שירה לוי/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שאתם מכירים אותה? היא משחקת, מדגמנת רוקדת, מתופפת ובקיצור - מדובר בנערה בעלת מגע זהב, שמצליחה לגעת גם במבוגרים וגם בצעירים.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? כי בנוסף להיותה מוכשרת, מלאת תעוזה, יצירתית וכנה, מדובר בנערה חרוצה להפליא שמשקיעה את זמנה הפנוי ביצירת תוכן נהדר ומספקת הצצה אותנטית לחיים של בני דורה בישראל.

יוטיוב סמסונג. יח"צ,
כאן הכל קורה. סדנת She Made It/יח"צ

המשפיעניות בכתבה נבחרו על ידי YouTube ו-Samsung ישראל להשתתף בתוכנית ייחודית בשם She Made It במסגרתה הן מקבלות כלים מקצועיים והשראה ליצור תכנים ברמה גבוהה, להגדיל את הקהל שלהן ולבנות את המותג שהוא הן.

הכתבה הראשונה בסדרה מחכה לכם כאן!

וואלה סלבס, בשיתוף YouTube ו-Samsung

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully