וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהרקדנית של נטע ועד לטרנסג'נדרית פורצת הדרך: המשפיעניות הישראליות שחייבים לעשות להן סבסקרייב

בשיתוף YouTube ו-Samsung

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 12:27

אם השמות שיינה היידי, אוריאן ספיבק, מעיין אמסלם, מורן אברויה ואביב נס עדיין לא מוכרים לכם, יש מצב שהסתובבתם עד עכשיו במקומות הלא נכונים ברשת. וואלה! סלבס שמחה לעשות לכם סדר ולהציג בפניכם את יוצרות התוכן הכי מעניינות במדינה. כתבה ראשונה בסדרה

הרשתות החברתיות מלאות בנשים מוכשרות, יצירתיות ומעוררות השראה שמנסות לפרוץ קדימה ולצבור קהל עוקבים. YouTube ו-Samsung בחרו ב-20 משפיעניות הרשת הכי מבטיחות בישראל שאתם חייבים לשים אליהן לב. עוד לא שמעתם עליהן? פאדיחה!

בכל יום חמישי ולמשך חודש, נציג חמש משפיעניות שהתגברו על המכשולים והצליחו להפוך לאושיות של ממש בתחומים שונים, מקונדיטוריה ועד אופנה.

כיוון שרושם ראשוני הוא החשוב ביותר, ביקשנו מנבחרת המשפיעניות להציג את עצמן בדקה לכל היותר. אז למה אתם מחכים? נעים מאוד להכיר!

שיינה היידי: הרקדנית בעלת אלף צבעי השיער

שיינה היידי. אינסטגרם, צילום מסך
שיינה היידי/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? ברור שמהקליפ של TOY עם נטע ברזילי ומי שפיזזה לצידה על במת האירוויזיון עד לניצחון המטורף בליסבון ב-2018.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? כי היא רקדנית וכוריאוגרפית, אז תמצאו בערוץ שלה לא מעט מדריכי ריקוד כיפיים (גם לכאלה שרוקדים בלי שאף אחד רואה אותם!) וסתם כדי לקבל השראה לצבע חדש לשיער (הפסקנו לעקוב כבר כמה פעמים היא החליפה מורוד, לירוק, לכחול ומה לא).

מעיין אמסלם: כוכבת הרשת שהפכה את התחביב למקצוע

מעיין אמסלם. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אמסלם/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? התמונות והסרטונים של מעיין בת ה-19, חובבת הטיפוח, האופנה (בעיקר השופינג ב-SHEIN) ובאופן כללי - החיים הטובים, בטוח קפצו לכם ברשתות החברתיות וגם אם לא, אף פעם לא מאוחר להתאהב אנחנו אומרים.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? כי היא קורעת מצחוק, כיפית, מעניינת, מרגשת ובגדול - כל מה שאנחנו מחפשים בחברה טובה. גם אם זה רק דרך המסך.

מורן אברויה: הקונדיטורית הכי מרגשת שתכירו

מורן אברויה. אינסטגרם, צילום מסך
מורן אברויה/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? סיפורה מעורר ההשראה של מורן התפרסם השנה כמעט בכל מקום, כאשר החליטה לעבור קטיעת יד כדי להיפטר מהכאבים הכרוניים מהם סבלה. הסוף אגב, היה דווקא שמח. מאוד.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? כי למרות ואולי בגלל המצב הרפואי הבלתי אפשרי אליו נקלעה, היא הצליחה לחזור לחיים ולהפוך ליוצרת רשת מצליחה בתחום הקונדיטוריה. אבל בתכלס, אתם פשוט חייבים את המתכונים המתוקים המעולים שלה!

אוריאן ספיבק: הטרנסג'נדרית הכי חזקה ברשת

אוריאן ספיבק. אינסטגרם, צילום מסך
אוריאן ספיבק/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? אם אתם חלק מהקהילה הגאה או קרובים אליה באיזושהי דרך, אין מצב שלא שמעתם על אוריאן ספיבק. פשוט וקל.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? איך אפשר לסכם כאלה כמויות של אנרגיה, כשרון ואומץ בכמה משפטים? פשוט תסמכו עלינו בעניין הזה. היא טרנסג'נדרית, מובילת דעת קהל, מעצבת שיער ומאפרת שלא דופקת חשבון כמעט לאף אחד ולשום דבר ואם תקשיבו לה ממש טוב - יש מצב שתלמדו דבר או שניים על החיים.

אביב נס: המאמנת שבאמת תרצו להקשיב לה

אביב נס. אינסטגרם, צילום מסך
אביב נס/צילום מסך, אינסטגרם

מאיפה יש מצב שתכירו אותה? אם הייתם מאלה שמצליחים להתאמן בבית בתקופת הסגרים של הקורונה, או סתם מאלה שהעבירו לינקים לאימונים ביוטיוב - סביר להניח שנתקלתם גם בסרטונים שלה.

למה שווה לכם ללחוץ subscribe? כולנו נחשפים למיתוסים שקשורים בתזונה, אוכל, התעמלות ושמירה על משקל. אביב כאן כדי להסביר לנו למה בחלק גדול מהמקרים מדובר בשקרים גסים, ומלמדת איך עושים את זה נכון ובעיקר - מדויק.

יוטיוב סמסונג. יח"צ,
כאן הכל קורה. סדנת She Made It/יח"צ

המשפיעניות בכתבה נבחרו על ידי YouTube ו-Samsung ישראל להשתתף בתוכנית ייחודית בשם She Made It במסגרתה הן מקבלות כלים מקצועיים והשראה ליצור תכנים ברמה גבוהה, להגדיל את הקהל שלהן ולבנות את המותג שהוא הן.

וואלה! סלבס, בשיתוף YouTube ו-Samsung

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully