וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, סמים ומייקל ג'קסון: ההיסטוריה הרומנטית של קים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 5.11.2021 / 15:16

כוכבת הריאליטי הפכה לאשת עסקים מצליחה, אושיית אופנה ומלכת המחטבים, אבל התחום הרומנטי בחייה לוקה בחסר. קלטת סקס, אקסטזי ובגידות הם רק חלק קטן מחייה הרומנטיים של קימי, ואנחנו פה כדי לעשות סדר. וואלה! סלבס טינדר

קים קרדשיאן, דולצ'ה וגבאנה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
בחירות לא מוצלחות. קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בתחילת השבוע העולם רעש וגעש לאחר שתמונה משותפת של קים קרדשיאן ופיט דיווידסון דלפה לצהובונים. השניים בילו יחד באטרקציה לקראת ליל כל הקדושים ובהמשך השבוע חלקו פיצה בדייט לוהט.

הבחירה של קרדשיאן בת ה-41 בדיווידסון בן ה-27 ביזארית במיוחד. מצד שני, נראה שקימי הולכת בעקבותיה של האחות קורטני והחברה מייגן פוקס, שהבינו שגברים אמיתיים מגיעים עם כמות לא סבירה של קעקועים, חיבה לסמים ופער גילאים הוא רק בונוס לכל הטוב הזה.

חיי האהבה של קרדשיאן היו רצופים עליות ומורדות (בינינו, בעיקר מורדות), והדבר גרם לוואלה! סלבס לרצות לעשות סדר. למי נישאה תחת השפעת אקסטזי, מי עמדה מאחורי קלטת הסקס המפורסמת והאם נורת' ווסט היא למעשה תוצר של בגידה ולא בתו של קניה ווסט?

הראשון: טי ג'יי ג'קסון

מתי: 1995-1999

מה קרה שם: טי ג'יי ג'קסון היה החבר הראשון של קים. זו הייתה אהבת נעורים מלבלבת וקרדשיאן החליטה שהיא רוצה לאבד את בתוליה עם ג'קסון. היא סיפרה לאימה קריס ג'נר, שלקחה אותה לרופא נשים שרשם לה גלולות למניעת היריון.

כשהייתה בת 14, קרדשיאן קיימה יחסי מין עם בן הזוג הראשון שלה. זה היה יכול להיות מתוק ורומנטי, אבל זה קרה בנוורלנד, האחוזה של מייקל ג'קסון שהיה דודו של טי ג'יי. העובדה הזו הופכת הכל למקריפ.

עוד בוואלה!

זה קרה: קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר התארסו

לכתבה המלאה

הבעל הראשון: דיימון תומס

מתי: 2000-2004

מה קרה שם: כשקרדשיאן הייתה בת 19 בלבד היא נישאה למפיק המוזיקלי דיימון תומס, שהיה מבוגר ממנה בעשור. השניים התחתנו בטקס סודי וחפוז בלאס וגאס ומערכת היחסים החלומית שלהם הפכה לסיוט במהרה. קים הגישה מסמכי גירושין ובשנת 2010 הם דלפו לדיילי מייל הבריטי וחשפו מערכת יחסים אלימה מיוחד. בפרק של תכנית הריאליטי המשפחתית, סיפרה קרדשיאן שהייתה על אקסטזי בזמן שהתחתנה.

לפי המסמכים, תומס נהג להכות את קרדשיאן, הוא סטר וחבט בה, הטיח אותה בקירות ודרש ממנה לעשות שאיבת שומן כי רצה שהיא תהיה "מושלמת". טוב שברחת משם, קימי!

לא נסלח ולא נשכח: ריי ג'יי

קלטת הסקס של קים קרדשיאן, ריי ג'יי. צילום מסך, צילום מסך
קלטת הסקס של קים קרדשיאן, ריי ג'יי/צילום מסך, צילום מסך

מתי: 2003-2007

מה קרה שם: בזמן שניהלה הליכי גירושים מתומס, פצחה קים במערכת יחסים עם המוזיקאי ריי ג'יי. באותם ימים המוניטין של קרדשיאן החל לתפוס תאוצה וקלטת הסקס שצילמה עם בן הזוג שלה הייתה זו שהפכה אותה לאימפריה שאנחנו מכירים היום.

בשנת 2007 הקלטת הלוהטת "דלפה" וחברת Vivid Entertainment רכשה אותה במיליון דולרים. לפי שמועה עיקשת, מי שעומדת מאחורי הקלטת והדלפתה היא קריס ג'נר, אימה של קים, שחשבה על דרכים יצירתיות להזניק את הקריירה של בתה. מיטיבי הלכת סיפרו שג'נר הייתה זו שנכחה בחדר וצילמה את הסצנות הרותחות. כך או אחרת, התכנית עברה והמשפחה המטורללת קיבלה תכנית ריאליטי ששינתה את עולמם.

בגידה, חצי בגידה: רג'י בוש

רג'י בוש שחקן ניו אורלינס סיינטס. AP
רג'י בוש שחקן ניו אורלינס סיינטס/AP

מתי: 2007-2010

מה קרה שם: מערכת היחסים של קרדשיאן ושחקן הפוטבול רג'י בוש הייתה מוצלחת למדי ולא גררה סקנדלים מיותרים. בני הזוג נפרדו אחרי שלוש שנים יחד, כיוון שלוחות הזמנים שלהם לא איפשרו להם להיפגש. קרדשיאן הייתה כוכבת עולה שהעבירה חלק ניכר מחייה על מטוס והפרדת הכוחות נעשתה ברוח טובה. אז למה רג'י נמצא כאן?

על פי נשמות טובות בהוליווד, כשקים החלה לצאת עם קניה ווסט, היא המשיכה להתראות עם בוש. השניים לא הקפידו על שימוש באמצעי מניעה, קרדשיאן נכנסה להיריון וילדה את נורת' ווסט ששווקה לעולם כבתו הביולוגית של קניה. בינתיים רג'י נישא לאישה שנראית כמו קים ולשניים נולדה בת, שדומה לנורת' בצורה קיצונית. טוב נו, אחרי הכל הן אחיות למחצה.

אלה לא קים ונורת'

הטעות: כריס האמפריז

מתי: 2010-2011

מה קרה שם: כריס האמפריז וקים קרדשיאן נפגשו בשנת 2010 והתארסו אחרי חמישה חודשי זוגיות בלבד. מערכת היחסים הכושלת בין השניים והצעת הנישואים תועדו בתכנית הריאליטי המשפחתית והתחושה הייתה שאנחנו צופים בתאונת רכבת.

החתונה צולמה לספיישל טלוויזיוני נוצץ עליו קיבלו בני הזוג סכומי עתק. אחרי 72 ימים בלבד, קרדשיאן הגישה בקשה לגירושים. בתגובה, האמפריז ביקש ממדינת קליפורניה למחוק את הרשומות כיוון שהנישואים היו "הונאה". בני הזוג נקלעו למאבק משפטי רע ומר שהסתיים רק בשנת 2013, כשקימברלי הייתה עמוק במערכת היחסים הבאה.

רק בריאות: קניה ווסט

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
קים קרדשיאן, קניה ווסט/GettyImages

מתי: 2012-2021

מה קרה שם: קים וקניה היו ידידים שנים רבות ולאחר חיזורים עיקשים מצידו, היא הסכימה לצאת איתו. בני הזוג הפכו לפאוור קאפל של ממש וקרדשיאן, שנחשבה למלכת הטראש, עלתה לליגה של הגדולים לאחר שפצחה במערכת יחסים עם המוזיקאי האיכותי. למעשה, בזכותו היא הופיעה על שער ווג, הוזמנה למט גאלה והפכה לפאשניסטה.

השניים הביאו לעולם ארבעה ילדים משותפים, אולם בשנים האחרונות מצבו הנפשי של קניה החל להדרדר. אחרי מספר התמוטטויות מתוקשרות, בני הזוג חשפו כי ווסט מתמודד עם הפרעה דו קוטבית והדבר מקשה מאוד על מערכת היחסים ביניהם. בשנה האחרונה צילומי הפפראצי הנוצצים הפכו לקודרים: בני הזוג תועדו כשהם רבים, קימברלי התייפחה וקניה עבר לגור בחווה מבודדת.

הסוף כבר ידוע: בחודש פברואר האחרון קרדשיאן הגישה בקשה לגירושים. לפני כן השניים ניסו ללכת לטיפול זוגי שלא צלח וכעת הם עוסקים בחלוקת הרכוש ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully