וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קרה: קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר התארסו

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 8:33

עשרה חודשים של זוגיות דביקה במיוחד הספיקו לכוכבת הריאליטי ובן הזוג כדי להבין שהם רוצים לחיות יחד לנצח, והוא שלף טבעת יהלום מרשימה על חוף הים בקליפורניה. וואלה! סלבס איי דו

קורטני קרדשיאן, VMA. GettyImages
חתונה בשחור. קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר/GettyImages

כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן (42) התארסה לבן זוגה, המוזיקאי טראוויס בארקר (45), כך מדווחים הבוקר (ב') אתרי רכילות מעבר לים. בני הזוג מנהלים מערכת יחסים דביקה, שלא לומר דוחה כבר עשרה חודשים, ופרק הזמן הזה הספיק לבקארקר כדי להבין שקורטני היא האחת.

הצעת הנישואים הנוצצת התקיימה על חוף הים בקליפורניה וכללה אלפי ורדים, נרות וכמובן שגם את בנות משפחת קרדשיאן, שלא היססו ושלפו מצלמות כדי לתעד את הרגע האינטימי. "טראוויס ליווה את קורטני לחוף הים, שם חיכו להם ורדים אדומים ולבנים בצורת לב. זה נראה רומנטי מאוד, וקורטני נראתה מופתעת. בנות משפחתה עודדו אותם, ואז חזרו למלון", סיפר מקורב לבני הזוג לערוץ E!.

אחרי שקורטני השיבה בחיוב, חזרו השניים למלון בו שהו שם הופתעו בארוחה חגיגית שהתקיימה עם כל בנות משפחת קרדשיאן.

"קורטני נראתה המומה. היא דמעה ולא הפסיקה להגיד לטראוויס שהיא אוהבת אותו. הם מאוהבים מאוד ומעולם לא חוו רגשות בעוצמה כזו. קורטני מאושרת וטראוויס מעריץ אותה ומתנהג אליה בצורה נהדרת. זה שונה מאוד ממערכות היחסים שהיו לה עד עכשיו", סיפר מקורב לבני הזוג. קים קרדשיאן העלתה לסטוריז סרטון של בני הזוג והעניקה הצצה לטבעת המפוארת שקורטני קיבלה.

עוד בוואלה!

סערת פוטושופ? הצחקתם את קלואי קרדשיאן

לכתבה המלאה
קורטני קרדשיאן טבעת. אינסטגרם, צילום מסך
השקיע/צילום מסך, אינסטגרם

בני הזוג התחילו לצאת בחודש דצמבר האחרון ומאז מיצבו את מעמדם כאחד הזוגות הדביקים ביותר בעולם. מקורב לקרדשיאן סיפר שבארקר חיזר אחריה זמן רב, אבל היא לא מיהרה לצאת איתו: "טראוויס תמיד רצה לצאת איתה, אבל היא נפנפה אותו והם שמרו על קשר חברי. הוא מתייחס אליה כמו למלכה ורוצה שהם יעשו הכל יחד. יש להם קשר שלא דומה לשום דבר אחר שראיתי".

וואלה! סלבס קיבלה הצעה על חוף הים, אבל חשבה ש-20 שקלים על קרטיב לימון זה יותר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully